APA:
کپیعباسپور، آرش، و فرامرزی، سالار. (1401). تاثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی پیاژه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. تازه های علوم شناختی، 24(1 )، 12-27. SID. https://sid.ir/paper/957109/fa
Vancouver:
کپیعباسپور آرش، فرامرزی سالار. تاثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی پیاژه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1401؛24(1 ):12-27. Available from: https://sid.ir/paper/957109/fa
IEEE:
کپیآرش عباسپور، و سالار فرامرزی، “تاثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی پیاژه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص،” تازه های علوم شناختی، vol. 24، no. 1 ، pp. 12–27، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957109/fa