مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

483
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

688
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 92

چکیده

 هدف از این تحقیق ارایه مدل بازاریابی در شرایط رکود است. نتایج پژوهش حاضر, نشان دهنده ی استخراج 6 بعد اصلی و 21 مولفه محوری است که در قالب مدل پارادایمی شامل بازاریابی متناسب با شرایط رکود به عنوان مقوله محوری و شرایط علی (پرداخت ها و پاداش ها در دوره رکود, وضعیت اقتصادی و رقابتی در دوره رکود, تغییرات سریع محیطی در دوره رکود و شرایط محیطی داخلی و خارجی), عوامل زمینه ای(جایگاه شرکت در بازار در زمان رکود, شناخت مشتری و نیاز آنان در دوره رکود, خلاقیت در بازاریابی در دوره رکود و آمیخته بازاریابی در دوره رکود), شرایط مداخله گر(افزایش سهم بازار در دوره رکود, عوامل مالی و انسانی در دوره رکود, کانال های توزیع و شبکه بازاریابی در دوره رکود), راهبردها (استراتژی تمایز, استراتژی هزینه, استراتژی انقباضی و استراتژی توسعه)و پیامدها(تداوم ارتباط با مشتری در دوره رکود, توسعه مهارت و توان خلاقیت بنگاه ها و به کارگیری صحیح منابع در دوره رکود) به دست آمده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فراهانی آزاد، فرزانه، علیقلی، منصوره، و نعمتی زاده، سینا. (1401). ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود. اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)، 16(58 )، 71-92. SID. https://sid.ir/paper/958123/fa

    Vancouver: کپی

    فراهانی آزاد فرزانه، علیقلی منصوره، نعمتی زاده سینا. ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود. اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)[Internet]. 1401؛16(58 ):71-92. Available from: https://sid.ir/paper/958123/fa

    IEEE: کپی

    فرزانه فراهانی آزاد، منصوره علیقلی، و سینا نعمتی زاده، “ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود،” اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)، vol. 16، no. 58 ، pp. 71–92، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/958123/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button