APA:
کپیدلروز، عرفان، طاهری، عبدالمحمد، و نعامی، عبداله. (1400). طراحی الگوی کارامد مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد اقتصادی و سلامت نظام مالی بانک صادرات ایران. نظارت و بازرسی، 15(57 )، 189-220. SID. https://sid.ir/paper/958695/fa
Vancouver:
کپیدلروز عرفان، طاهری عبدالمحمد، نعامی عبداله. طراحی الگوی کارامد مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد اقتصادی و سلامت نظام مالی بانک صادرات ایران. نظارت و بازرسی[Internet]. 1400؛15(57 ):189-220. Available from: https://sid.ir/paper/958695/fa
IEEE:
کپیعرفان دلروز، عبدالمحمد طاهری، و عبداله نعامی، “طراحی الگوی کارامد مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد اقتصادی و سلامت نظام مالی بانک صادرات ایران،” نظارت و بازرسی، vol. 15، no. 57 ، pp. 189–220، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/958695/fa