APA:
کپیمیرزایی، حبیب، و نظری، الهام. (1399). تاثیر سرمایه روانشناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان). مهارت آموزی، 9(33 )، 77-90. SID. https://sid.ir/paper/959404/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی حبیب، نظری الهام. تاثیر سرمایه روانشناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان). مهارت آموزی[Internet]. 1399؛9(33 ):77-90. Available from: https://sid.ir/paper/959404/fa
IEEE:
کپیحبیب میرزایی، و الهام نظری، “تاثیر سرمایه روانشناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان)،” مهارت آموزی، vol. 9، no. 33 ، pp. 77–90، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/959404/fa