APA:
کپینجفی، کبری، حیدرزاده هنزائی، کامبیز، و خون سیاوش، محسن. (1400). واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی. مدیریت بازرگانی، 13(1 )، 247-272. SID. https://sid.ir/paper/960224/fa
Vancouver:
کپینجفی کبری، حیدرزاده هنزائی کامبیز، خون سیاوش محسن. واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(1 ):247-272. Available from: https://sid.ir/paper/960224/fa
IEEE:
کپیکبری نجفی، کامبیز حیدرزاده هنزائی، و محسن خون سیاوش، “واکاوی نقش کالاپردازی بصری (نوع مانکن) بر رفتار خرید بانوان با نقش تعدیل گر نوع فروشگاه و هدف مشتری: با رویکرد پژوهش تجربی،” مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 1 ، pp. 247–272، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960224/fa