APA:
کپیپورسعید، محمدمهدی، شجاعی، فرزانه، و نیک نفس، علی اکبر. (1400). عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده کاوی (نمونه کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). مدیریت بازرگانی، 13(2 )، 473-501. SID. https://sid.ir/paper/960232/fa
Vancouver:
کپیپورسعید محمدمهدی، شجاعی فرزانه، نیک نفس علی اکبر. عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده کاوی (نمونه کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(2 ):473-501. Available from: https://sid.ir/paper/960232/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی پورسعید، فرزانه شجاعی، و علی اکبر نیک نفس، “عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده کاوی (نمونه کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)،” مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 2 ، pp. 473–501، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960232/fa