مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

249
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

429
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب پذیر در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 163 | صفحه پایان 200

چکیده

 در این پژوهش با رویکردی پدیدار شناختی بدنبال بررسی و بازسازی الگوی کیفیت ارایه خدمات خودخدمت بانکی و جنبه های ناپیدای آن و کاهش آسیب و ضرر وارده به مصرف کنندگانی که پتانسیل آسیب پذیری را دارند در شرایط بروز کرونا می باشیم. این پژوهش با مبنا قراردادن تیوری های موجود در این زمینه و سپس تمرکز بر تجربه زیسته افراد سعی در شناسایی ابعاد, پیشایندها و در نهایت پیامدهای متاثر از پدیده در قالب یک الگو را دارد. برای گردآوری داده ها از 25مصاحبه نیمه ساختار یافته که افراد از طریق روش نمونه گیری گوله برفی در کلان شهر تهران انتخاب شده اند استفاده شد. در مرحله تحلیل از طریق فرآیند مقایسه مستمر داده ها و کدگذاری و هم چنین تحلیل محتوای رابطه ای, مفاهیم, مقوله ها و مضمون ها سازمان دهی شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد کیفیت این خدمات دارای ابعاد کارایی, کامل بودن اجرا, سهولت استفاده و دسترسی, پاسخگویی, تضمین کیفیت, اطلاعات, جذابیت استفاده, امنیت, کنش های احساسی و ارزش کاربردی می باشد هم چنین پیشایندهای موثر بر این پدیده شامل تجربه قبلی, ارتباطات شفاهی, شهرت سازمان, مشارکت مشتری, تصویر قبلی, سنت گرایی و مسیولیت اجتماعی بوده و پیامدهای متاثر از این پدیده شامل رضایت و مقاصد رفتاری می باشد. این مطالعه با بکارگیری روش کیفی, یکی از مطالعات اولیه در زمینه درک زنان سالمند از کیفیت خدمات الکترونیک بانکی است و برخی مقوله های بدست آمده در مطالعات پیشین به آنها اشاره ای نشده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی فر، مهتاب، عبدالوند، محمدعلی، حیدرزاده، کامبیز، و خون سیاوش، محسن. (1399). ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب پذیر در صنعت بانکداری. مطالعات اجتماعی - روان شناختی زنان (مطالعات زنان(، 18(4 )، 163-200. SID. https://sid.ir/paper/960479/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی فر مهتاب، عبدالوند محمدعلی، حیدرزاده کامبیز، خون سیاوش محسن. ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب پذیر در صنعت بانکداری. مطالعات اجتماعی - روان شناختی زنان (مطالعات زنان([Internet]. 1399؛18(4 ):163-200. Available from: https://sid.ir/paper/960479/fa

    IEEE: کپی

    مهتاب میرزایی فر، محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده، و محسن خون سیاوش، “ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب پذیر در صنعت بانکداری،” مطالعات اجتماعی - روان شناختی زنان (مطالعات زنان(، vol. 18، no. 4 ، pp. 163–200، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960479/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button