APA:
کپیشفیعی، سلیمان، خادمی، رامین، و حریری، اردوان. (1400). مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری؛ مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه. مدیریت دانش سازمانی، 4(13 )، 187-219. SID. https://sid.ir/paper/961203/fa
Vancouver:
کپیشفیعی سلیمان، خادمی رامین، حریری اردوان. مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری؛ مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه. مدیریت دانش سازمانی[Internet]. 1400؛4(13 ):187-219. Available from: https://sid.ir/paper/961203/fa
IEEE:
کپیسلیمان شفیعی، رامین خادمی، و اردوان حریری، “مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری؛ مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه،” مدیریت دانش سازمانی، vol. 4، no. 13 ، pp. 187–219، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/961203/fa