مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

528
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,049
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدیریت تجربه ی مشتری؛ حوزه ها و روندهای پژوهش

صفحات

 صفحه شروع 502 | صفحه پایان 523

چکیده

 هدف: در سال های اخیر, مدیریت تجربه مشتری به عنوان اولویت پژوهشی برای مدیران و محققان بازاریابی مطرح شده است. اهمیت این حوزه تحقیقاتی و توجه به آن در مطالعات بازاریابی, شناخت زیرحوزه ها و روند تحقیقاتی آن را ضروری کرده است. این مطالعه با هدف بررسی پژوهش های حوزه مدیریت تجربه مشتری, شناسایی مقالات هسته, شناخت زیرحوزه ها و روند تحقیقاتی آن صورت گرفته است. روش: این پژوهش با استفاده از تجزیه وتحلیل های کتاب سنجی, به بررسی حوزه مدیریت تجربه ی مشتری پرداخته است. داده های این پژوهش از 124 مقاله منتشر شده در پایگاه داده اسکوپوس جمع آوری شدند و روی آنها تحلیل زوج کتاب شناختی و تحلیل هم رخدادی کلمات کلیدی انجام گرفت و بدین ترتیب, مقالات هسته و زیرحوزه ها شناسایی شد. در ادامه با ایجاد نقشه پوششی و میانگین عمر کلمات, روند تحقیقاتی این حوزه مشخص شد. یافته ها: تحقیقات مدیریت تجربه مشتری در 9 خوشه دسته بندی و مقالات هسته این حوزه شناسایی شد. بر اساس یافته های این مطالعه مشخص شد که در سال های اخیر, موضوعاتی مانند کلان داده ها, سفر مشتری, کیفیت خدمات, مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی و فروش آنلاین, در تحقیقات حوزه مدیریت تجربه مشتری در کانون توجه قرار گرفته است. نتیجه گیری: این پژوهش با شناسایی مقالات هسته, زیرحوزه ها و روند تحقیقاتی مدیریت تجربه مشتری, از این حوزه دیدگاه منسجمی ارائه می دهد و در انتخاب مسیر تحقیقاتی به پژوهشگران کمک می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، پریسا، رحیم نیا، فریبرز، مهرآیین، محمد، و شامی زنجانی، مهدی. (1400). مدیریت تجربه ی مشتری؛ حوزه ها و روندهای پژوهش. مدیریت بازرگانی، 13(2 )، 502-523. SID. https://sid.ir/paper/962282/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی پریسا، رحیم نیا فریبرز، مهرآیین محمد، شامی زنجانی مهدی. مدیریت تجربه ی مشتری؛ حوزه ها و روندهای پژوهش. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(2 ):502-523. Available from: https://sid.ir/paper/962282/fa

    IEEE: کپی

    پریسا موسوی، فریبرز رحیم نیا، محمد مهرآیین، و مهدی شامی زنجانی، “مدیریت تجربه ی مشتری؛ حوزه ها و روندهای پژوهش،” مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 2 ، pp. 502–523، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/962282/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button