APA:
کپیاکملی، مهسا، زارعی زوارکی، اسماعیل، و پورروستایی اردکانی، سعید. (1400). بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی. پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره، 7(15 )، 90-104. SID. https://sid.ir/paper/963788/fa
Vancouver:
کپیاکملی مهسا، زارعی زوارکی اسماعیل، پورروستایی اردکانی سعید. بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی. پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره[Internet]. 1400؛7(15 ):90-104. Available from: https://sid.ir/paper/963788/fa
IEEE:
کپیمهسا اکملی، اسماعیل زارعی زوارکی، و سعید پورروستایی اردکانی، “بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی،” پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره، vol. 7، no. 15 ، pp. 90–104، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/963788/fa