APA:
کپیصلواتیان، سیاوش، و عسگرزاده، محسن. (1400). عوامل مؤثر بر ورود شرکت های رسانه ای ایرانی به بازار پیام رسان های اجتماعی. مدیریت بازرگانی، 13(2 )، 524-545. SID. https://sid.ir/paper/964914/fa
Vancouver:
کپیصلواتیان سیاوش، عسگرزاده محسن. عوامل مؤثر بر ورود شرکت های رسانه ای ایرانی به بازار پیام رسان های اجتماعی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(2 ):524-545. Available from: https://sid.ir/paper/964914/fa
IEEE:
کپیسیاوش صلواتیان، و محسن عسگرزاده، “عوامل مؤثر بر ورود شرکت های رسانه ای ایرانی به بازار پیام رسان های اجتماعی،” مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 2 ، pp. 524–545، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/964914/fa