مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

150
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

481
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی عملکرد آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم انتظامی امین با استفاده از رویکرد وزن های مشترک مدل DEA

صفحات

 صفحه شروع 147 | صفحه پایان 172

چکیده

ارزیابی عملکرد, کمک شایانی به مدیران سازمان ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی می نماید. به خصوص با استفاده از مدل های تحلیل پوششی داده ها, علاوه بر شناسایی واحدها ناکارا, می توان واحد الگو را معرفی کرده و نقاط ضعف واحدهای ناکارا را تشخیص داد. در این تحقیق, ارزیابی عملکرد معاونت های آموزشی 9 دانشکده دانشگاه علوم انتظامی امین انجام یافت. جامعه آماری این تحقیق عبارت بود از خبرگان و کارشناسان دانشگاه علوم انتظامی امین شامل روسای دانشکده ها و معاونین و کارکنان آموزش دانشکده ها به تعداد 41 نفر که از نظر آنها برای تایید متغیرهای مورد استفاده در مدل ارزیابی این تحقیق توسط تحلیل عاملی تاییدی و به کمک مدلیابی معادلات ساختاری استفاده شد. این پژوهش از نظر هدف, توصیفی و از نظر ماهیت, تحقیقی کاربردی است. روش تجزیه و تحلیل داده ها, عبارت بود از تحلیل پوششی داده ها توسط تکنیک مجموعه مشترک وزن ها با تکیه بر برنامه ریزی چندهدفه که رویکردی غیرپارامتریک و مبتنی بر محاسبات ریاضی است. یافته های این تحقیق نشان دادند که معاونت های آموزش دانشکده-های اطلاعات و آگاهی, مرزی, انتظامی و نصر واحدهایی کارا می باشند. با این وجود, معاونت آموزش دانشکده اطلاعات و آگاهی جایگاه اول و معاونت آموزش دانشکده کوثر رتبه آخر را به خود اختصاص دادند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رمضان زاده، سعید، و سهرابی، حیدر. (1400). ارزیابی عملکرد آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم انتظامی امین با استفاده از رویکرد وزن های مشترک مدل DEA. توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی، 16(62 )، 147-172. SID. https://sid.ir/paper/966217/fa

    Vancouver: کپی

    رمضان زاده سعید، سهرابی حیدر. ارزیابی عملکرد آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم انتظامی امین با استفاده از رویکرد وزن های مشترک مدل DEA. توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی[Internet]. 1400؛16(62 ):147-172. Available from: https://sid.ir/paper/966217/fa

    IEEE: کپی

    سعید رمضان زاده، و حیدر سهرابی، “ارزیابی عملکرد آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم انتظامی امین با استفاده از رویکرد وزن های مشترک مدل DEA،” توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی، vol. 16، no. 62 ، pp. 147–172، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/966217/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button