APA:
کپیشایگان، مهدی. (1401). اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه. ایده های نوین روانشناسی، 12(16 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/967563/fa
Vancouver:
کپیشایگان مهدی. اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه. ایده های نوین روانشناسی[Internet]. 1401؛12(16 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/967563/fa
IEEE:
کپیمهدی شایگان، “اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه،” ایده های نوین روانشناسی، vol. 12، no. 16 ، pp. 0–0، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/967563/fa