APA:
کپیراستی برزکی، مرتضی. (1398). رویکرد یک نظریه ی بازی برای تعیین سطح تبلیغات یک محصول به همراه قیمت گذاری دو محصول مکمل جانشین با وجود قیمت مشخص برای محصول اصلی. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، 35-1(2/1 )، 11-18. SID. https://sid.ir/paper/992302/fa
Vancouver:
کپیراستی برزکی مرتضی. رویکرد یک نظریه ی بازی برای تعیین سطح تبلیغات یک محصول به همراه قیمت گذاری دو محصول مکمل جانشین با وجود قیمت مشخص برای محصول اصلی. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)[Internet]. 1398؛35-1(2/1 ):11-18. Available from: https://sid.ir/paper/992302/fa
IEEE:
کپیمرتضی راستی برزکی، “رویکرد یک نظریه ی بازی برای تعیین سطح تبلیغات یک محصول به همراه قیمت گذاری دو محصول مکمل جانشین با وجود قیمت مشخص برای محصول اصلی،” مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، vol. 35-1، no. 2/1 ، pp. 11–18، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/992302/fa