مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

109
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

44
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رویکرد یک نظریه ی بازی برای تعیین سطح تبلیغات یک محصول به همراه قیمت گذاری دو محصول مکمل جانشین با وجود قیمت مشخص برای محصول اصلی

صفحات

 صفحه شروع 11 | صفحه پایان 18

چکیده

تبلیغات و قیمت گذاری از موضوعات راهبردی شرکت ها محسوب می شوند. سه محصول شامل یک کالای اصلی و دو کالای مکمل آن که جانشین یکدیگر هستند را در نظر بگیرید. در این مقاله برای اولین بار, مسیله ی تعیین هم زمان سطح تبلیغات محصول اصلی به همراه قیمت گذاری دو محصول جانشین مکمل محصول اصلی بررسی شده است. جواب های تعادلی مسیله به همراه تحلیل های پارامتریک بر روی سطح تبلیغات تعادلی با رویکرد استکلبرگ-برترند که در آن محصول اصلی رهبر و محصولات جانشین پیرو هستند, محاسبه و ارایه شده است. تحلیل حساسیت پارامتریک نشان می دهد که تقاضای پایه ی بازار بر روی تبلیغات تعادلی بی اثر است. همچنین, کشسانی قیمت خودی بر روی تبلیغات تعادلی اثر منفی و کشسانی قیمت غیرخودی بر روی تبلیغات تعادلی اثر مثبت دارد. نتایج تحلیلی نشان می دهد قیمت محصول اصلی, اثر مثبت بر روی سطح تبلیغات محصول اصلی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    راستی برزکی، مرتضی. (1398). رویکرد یک نظریه ی بازی برای تعیین سطح تبلیغات یک محصول به همراه قیمت گذاری دو محصول مکمل جانشین با وجود قیمت مشخص برای محصول اصلی. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، 35-1(2/1 )، 11-18. SID. https://sid.ir/paper/992302/fa

    Vancouver: کپی

    راستی برزکی مرتضی. رویکرد یک نظریه ی بازی برای تعیین سطح تبلیغات یک محصول به همراه قیمت گذاری دو محصول مکمل جانشین با وجود قیمت مشخص برای محصول اصلی. مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)[Internet]. 1398؛35-1(2/1 ):11-18. Available from: https://sid.ir/paper/992302/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی راستی برزکی، “رویکرد یک نظریه ی بازی برای تعیین سطح تبلیغات یک محصول به همراه قیمت گذاری دو محصول مکمل جانشین با وجود قیمت مشخص برای محصول اصلی،” مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، vol. 35-1، no. 2/1 ، pp. 11–18، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/992302/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button