APA:
کپیبرزگربفرویی، مهدی، قدم پور، عزت اله، مرآتی، علیرضا، و شفیعی، محمد. (1400). تأثیر آموزش سخت رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 14(56 )، 103-122. SID. https://sid.ir/paper/997659/fa
Vancouver:
کپیبرزگربفرویی مهدی، قدم پور عزت اله، مرآتی علیرضا، شفیعی محمد. تأثیر آموزش سخت رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1400؛14(56 ):103-122. Available from: https://sid.ir/paper/997659/fa
IEEE:
کپیمهدی برزگربفرویی، عزت اله قدم پور، علیرضا مرآتی، و محمد شفیعی، “تأثیر آموزش سخت رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 14، no. 56 ، pp. 103–122، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/997659/fa