مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

192
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

556
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزش عالی ایران از طریق رویکرد کارت امتیازی متوازن

صفحات

 صفحه شروع 77 | صفحه پایان 100

چکیده

 هدف از انجام پژوهش, بررسی برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزش عالی ایران از طریق رویکرد BSC (کارت امتیازی متوازن) است. روش تحقیق این پژوهش از نوع توصیفی–,پیمایشی است و همچنین از تحلیل استنباطی با استفاده از آزمون تحلیل عاملی تأییدی روایی سازه را مورد آزمون استفاده شده, داده ها با استفاده از نرم افزارهای EXCEL و LISREL تجزیه وتحلیل گردیده است. جامعه آماری در این تحقیق 214 نفر بوده که با استفاده از فرمول کوکران, تعداد 138 مورد جهت پخش پرسشنامه انتخاب شده است. روایی پرسشنامه از طریق یک مطالعه مقدماتی مورد سنجش قرار گرفته است. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ مقدار آن 0. 821 برآورد گردیده است. با توجه به تجزیه وتحلیل آماری صورت گرفته در پژوهش فرضیه اول, "رویکرد داخلی (نحوه ارائه خدمات آموزش عالی), فرضیه دوم "مشتری (جذب دانش آموزان با استعداد)", فرضیه سوم "برطرف کردن نیازهای افراد ذی نفع (بنیان گذاران, وزارت آموزش وپرورش)", فرضیه چهارم "نوآوری آموزش عالی ", فرضیه پنجم, "نقشه استراتژیک ", فرضیه ششم, "رویکرد مالی (بودجه)" و فرضیه هفتم, "تکنولوژی های آموزشی و روش های مربوطه " بر سازمان های آموزش عالی با توجه به رابطه ی معناداری که بین متغیرها وجود داشت تأثیر دارد و مورد تائید قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صمیمی، سمیه، کرامتی، محمدرضا، و همتی، پری. (1399). برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزش عالی ایران از طریق رویکرد کارت امتیازی متوازن. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 11(4 (پیاپی 44) )، 77-100. SID. https://sid.ir/paper/999979/fa

    Vancouver: کپی

    صمیمی سمیه، کرامتی محمدرضا، همتی پری. برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزش عالی ایران از طریق رویکرد کارت امتیازی متوازن. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1399؛11(4 (پیاپی 44) ):77-100. Available from: https://sid.ir/paper/999979/fa

    IEEE: کپی

    سمیه صمیمی، محمدرضا کرامتی، و پری همتی، “برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزش عالی ایران از طریق رویکرد کارت امتیازی متوازن،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 11، no. 4 (پیاپی 44) ، pp. 77–100، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/999979/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button