نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1400
  • دوره: 

    3
تعامل: 
  • بازدید: 

    443
  • دانلود: 

    133
چکیده: 

پدیده رقابت در عصر جهانی شدن، به طور فزاینده ای سیستم اقتصادی هر کشوری را به سمت سازوکار بازار سوق می دهد که به نوبه خود بازاریابان را به سمت توسعه و جذب سهم بازار سوق می دهد. در این راستا، برندهای محصول به عنوان بزرگترین منبع دارایی و تصویر شرکت ها نقش دارند. شرایط رقابتی بازار، ترجیحات مشتری و وفاداری کلید موفقیت شرکت است. پژوهش حاضر با هدف مطالعه بررسی تاثیر توزیع متمرکز و ارتقاء فروش بر قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده در برند پوشاک سله بن انجام شد. پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر ماهیت و روش توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل 126 نفر از مشتریان محصولات سله بن که به صورت مستمر در پنج سال گذشته از محصولات این شرکت حداقل دو نوبت در سال استفاده کرده اند و دارای تحصیلات کارشناسی به بالا می باشند که از این بین 95 نفر به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شد. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه استاندارد می باشد که روایی آن توسط روایی محتوی (نظر خبرگان) و پایایی آن بر اساس آزمون آلفای کرونباخ تائید شده است که آن هم بالای 7/0 می باشد. برای تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده از نرم افزارهای22 SPSS و از روش مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار 2SmartPLS استفاده گردید. نتایج نشان داد که تاثیر توزیع متمرکز و ارتقاء فروش بر قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده در برند پوشاک سله اثر معناداری دارد. بر اساس یافته ها، می توان نتیجه گرفت که افزایش یا بهبود توزیع فشرده، قصد خرید مجدد را افزایش می دهد. افزایش یا بهبود در ارتقاء فروش، فراوانی WOM مثبت را افزایش می دهد. و افزایش یا بهبود ارزش ویژه برند فراوانی WOM مثبت را افزایش می دهد. کانال توزیع به توسعه تصویر شرکت و ارزش ویژه برند کمک کرد. توزیع خوب کانال توجه، علاقه و تماس مشتری بالقوه را جلب میکند. همچنین رضایت مشتری، WOM مثبت، آگاهی از نام تجاری، ارتباط با برند و وفاداری را بهبود می بخشد

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 443

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 133
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1400
  • دوره: 

    3
تعامل: 
  • بازدید: 

    424
  • دانلود: 

    117
چکیده: 

آموزش و توسعه، تسهیلگر منابع انسانی است. آموزش همه کارکنان را قادر می سازد تا عملکرد سازمان را با مسائل محیطی ادغام و یکپارچه نمایند. مبدل شدن به سازمانی یادگیرنده به عنوان یک استراتژی مؤثر در بهبود عملکرد و توسعه کسب وکار به نظر می رسد که با نوآور پذیری و نوآور بودن تعامل و ارتباط تنگاتنگ دارد. در این راه آنچه می تواند به آن ها کمک کند، اهتمام تأثیر آموزش کارآفرینانه و تأثیر اثربخشی آموزش می باشد. با ارزیابی پیشینه های موجود در این حوزه کمبود پژوهشی در این موضوع به خصوص با نقش میانجی اثربخشی احساس می شود. پژوهش حاضر بر اساس هدف کاربردی و بر اساس ماهیت و روش، توصیفی-همبستگی است. در بخش تجزیه وتحلیل، یافته های آزمون کولموگروف-اسمیرنوف نشان داد توزیع داده ها نرمال نبوده، بر این اساس برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده گردید. نرم افزار پی ال اس برای برازش و ارزیابی روایی مدل های معادلات ساختاری، سه بخش را تحت پوشش قرار می دهد. برازش مدل های اندازه گیری، برازش مدل ساختاری و برازش مدل کلی. نتایج نشان داد مدل مفهومی از برازش مناسب برخوردار است. همچنین برای بررسی فرضیات پژوهش از ضریب مسیر و مقدار آماری تی استفاده شد که همگی مورد تائید قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که آموزش کارآفرینانه، مدیریت عملکرد سازمان و اثربخشی آموزش کاملا برهم اثرگذار هستند و اثربخشی آموزش میتواند نقش میانجی را در ارتباط بین دو متغیر دیگر داشته باشد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 424

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 117
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1400
  • دوره: 

    3
تعامل: 
  • بازدید: 

    2045
  • دانلود: 

    1275
چکیده: 

بطور کلی کسب اطلاعات یک جنبه بسیار مهم در دیپلماسی و حتی در یک درگیری مسلحانه می باشد. با این حال، از دهه 1990 و با گسترش روزافزون فناوری، نقش و اهمیت اطلاعات در امنیت و روابط بین الملل و در جهت نیل به اهداف سیاسی افزایش یافته است. امنیت سایبری یک مؤلفه مهم در زیرساخت های کشور است. موفقیت در امنیت فضای سایبری به توانایی یک کشور در محافظت از اطلاعات اختصاصی و داده های خود در مقابل افراد، نهادها و کشورهایی که قصد سوء استفاده از آن را دارند، بستگی دارد. یک استراتژی امنیت سایبری قوی می تواند وضعیت مناسبی را در مقابل حملات خرابکارانه که برای دسترسی، تغییر، حذف، تخریب و یا بدست گرفتن سیستم های کاربران یا سازمان ها و داده های حساس طراحی شده اند، فراهم نماید. امنیت سایبری همچنین در جلوگیری از حملاتی که هدفشان از کار انداختن یا اخلال در عملیات های دستگاه یا سیستم است، مفید می باشد. مجموعه ای از کشورها استراتژی امنیت سایبری ملی خود را منتشر کرده اند. علی رغم اینکه هریک از این کشورها با تهدیدات مشابهی در زمینه امنیت سایبری مواجه هستند، اما تفاوت های بنیادین زیادی در روش ها و رویکردهای سایبری آن ها در زیرساخت های حساس و حیاتی آن ها مشاهده می شود. این مقاله قصد دارد اهمیت ارائه یک استراتژی امنیت سایبری منطبق بر سیاست های بالادستی را ارائه داده و مراحل ایجاد آن را شرح دهد تا در نهایت به یک رویکردی بومی جهت توسعه امنیت سایبری و در نهایت امنیت ملی برسد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2045

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1275