نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

Archive

Year

Issue

Issues

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Issue Info: 
  • Year: 

    1403
  • Volume: 

    7
Measures: 
  • Views: 

    0
  • Downloads: 

    0
Abstract: 

امروزه تصویر برند کسب و کار یا همان تصویر برند شرکتی، یکی از عوامل اصلی بقا و تمایز کسب و کارهای اینترنتی در صنعت آرایشی و بهداشتی محسوب می شود و یکی از ابزارهای قدرتمند که به این امر کمک می کند، تبلیغات اینترنتی می باشد. این مطالعه با هدف سنجش تاثیر تبلیغات اینترنتی بر تصویرسازی برند کسب و کارهای اینترنتی آرایشی و بهداشتی انجام شد. پژوهش حاضر از نظر هدف، یک پژوهش کاربردی محسوب می شود. در این تحقیق برای دست یابی به اطلاعات بخش نظری از روش های مختلف کتابخانه ای مانند مراجعه به منابع علمی، کتاب ها، مجلات معتبر، مقالات و پایان نامه های مربوط به موضوع و جستجوی رایانه ای در سایت ها و پایگاه های اطلاعاتی مختلف استفاده شده است. برای اطلاعات مربوط به کسب و کارهای اینترنتی آرایشی و بهداشتی از اطلاعات موجود و قابل دسترس و دریافت آن و وب سایت مربوط به اتحادیه ی کسب و کارهای مجازی استفاده گردیده است. مطالعات انجام شده در این تحقیق در راستای سنجش تاثیر چند مولفه ی اصلی تبلیغات اینترنتی بر تصویرسازی برند کسب و کارهای اینترنتی آرایشی و بهداشتی شهر تهران صورت پذیرفت. این بررسی ها با آزمایش سوال های تحقیق از طریق پرسشنامه همراه گشت و در نهایت مشخص شد که تبلیغات اینترنتی بر تصویرسازی برند کسب و کارهای اینترنتی آرایشی و بهداشتی شهر تهران تاثیر دارد.

Yearly Impact:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

View 0

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic ResourcesDownload 0
Issue Info: 
  • Year: 

    1403
  • Volume: 

    7
Measures: 
  • Views: 

    0
  • Downloads: 

    0
Abstract: 

تحولات فناوری در سال های اخیر، صنایع را به حرکت درآورده است. بازاریابی به نقطه ای در تکامل خود رسیده است که انطباق با روندهای دیجیتال یک امر ضروری می باشد. اگرچه به نظر می رسد که این یک فشار برای بازاریابان است، در واقع، همه برنامه ها و سیستم های خودکار که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، فقط پیچیدگی فرآیندهای کلاسیک هدف گیری و سفارشی سازی را کاهش می دهند. در بسیاری از شرایط، پلتفرم های مورد استفاده برای تبلیغات آنلاین حاوی الگوریتم هایی برای شناسایی بهترین ترکیب ها هستند، در شرایط دیگر، شرکت ها ابتکار عمل را برای توسعه و پیاده سازی سیستم های شخصی سازی شده درون سازمانی انجام می دهند. هدف نویسندگان، توصیف وضعیت فعلی هوش مصنوعی در فرآیندهای بازاریابی و ارائه ی یک مدل متوالی چهار مرحله ای است که از یک راه حل بازاریابی هوشمند استفاده می کند که می تواند دید یک وب سایت را از طریق کلمات کلیدی بهبود بخشد.

Yearly Impact:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

View 0

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic ResourcesDownload 0
Issue Info: 
  • Year: 

    1403
  • Volume: 

    7
Measures: 
  • Views: 

    0
  • Downloads: 

    0
Abstract: 

این مقاله مروری، به بررسی بازاریابی جهانی در زمینه تعاملات سازمان با سازمان (B2B) می پردازد. هدف این مطالعه، پیشبرد دانش در مورد موضوعی است که می تواند منجر به تحقیقات بیشتر در زمینه مهم و در حال ظهورِ بازاریابی صنعتی شود. دوازده مقاله انتخاب شده برای این مطالعه، تحقیقات با کیفیت معاصر را به همراه دارند که چالش ها و پیشرفت های اخیر را بررسی می کنند. این مقالات به طور خاص دیدگاه های منحصر به فردی ارائه می کنند که درک ما از این حوزه را بهبود می دهند، مفاهیم مدیریتی جالبی ارائه می کنند و فرصت های جالبی را برای محققان آینده ایجاد می کنند. این مقالات منعکس کننده فعالیت های فعلی در بازاریابی جهانی برای تعاملات سازمان با سازمان هستند. در حالیکه بیشتر مقالات در این مطالعه بر توسعه و به کارگیری منابع و قابلیت های منحصر به فرد تمرکز دارند تا رقابت پذیری بین المللی را ارتقا داده و به موفقیت عملکرد کمک کنند، در مورد روابط بین الملل و یا بازاریابی رابطه مند در تعاملات B2B، تاثیر کشور مبدا و انتقال دانش بین شرکای بین المللی در شرکت های تابعه، بینشی ارائه می شود. این مقاله ترویجی با خلاصه ای از راه های مهم برای تحقیقات بیشتر به پایان می رسد.

Yearly Impact:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

View 0

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic ResourcesDownload 0