Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات همایش/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
نویسنده: 

خوشحال فاطمه

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1403
  • دوره: 

    8
تعامل: 
  • بازدید: 

    0
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

بحران به طور ناگهانی به وقوع می پیوندد و برای ساخت های زیربنایی و ارزش های اساسی یک تهدید جدی محسوب می گردد. از این رو مستلزم واکنش سریع می باشد. هدف پژوهش حاضر طراحی و تبیین الگوی مدیریت بحران با رویکرد تاب آوری درحوزه انرژی است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی است که در آن از روش پژوهش کیفی استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش، خبرگان علمی و مدیران اجرایی حوزه انرژی هستند که با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند22 نفر از آنان به عنوان اعضای نمونه انتخاب گردید. داده ها به شیوه تحلیل مضمون تجزیه و تحلیل شد. نتایج این پژوهش درقالب الگویی شامل پیشایندها، ابعاد، عوامل تعدیل گرو پیامدها ارائه گردیده است. براساس یافته های مرحله کیفی، برای مدیریت بحران 9 بعد شامل آگاهی از بحران، پیشگیری از بحران، آمادگی اجرایی برای بحران، آمادگی عملیاتی برای بحران، آمادگی عوامل انسانی برای بحران، آمادگی فناورانه برای بحران، واکنش و اقدام حین بحران، بازسازی پس از بحران و بهبود پس از بحران و برای پیشایندها دو بعد شامل پیش آیندهای محیطی و پیش آیندهای بخش انرژی شناسایی شد. علاوه بر این، برای عوامل تعدیل گر دو بعد شامل ویژگی های بحران و ویژگی های ظرفیت و برای پیامدها نیز دو بعد پیامدهای سطح خرد و پیامدهای سطح کلان شناسایی شد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 0

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0
نویسنده: 

اصغری ملیحه

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1403
  • دوره: 

    8
تعامل: 
  • بازدید: 

    0
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

هدف از این مطالعه بررسی تأثیر بازاریابی محصولات در بازارهای بین المللی از طریق شبکه های اجتماعی است. پژوهش حاضر از نوع کاربردی است و به این خاطر که به بررسی و تحلیل وضع موجود پرداخته شد، روش به کار گرفته شده در این پژوهش علّی-آزمایشی و طرح عاملی است. این پژوهش شامل 14 متغیر است. جامعه آماری در این پژوهش شامل مشتریانی است که تجربه خرید از مجتمع های تجاری را دارند. جامعه آماری در این پژوهش شامل مشتریانی است که تجربه خرید از شبکه های اجتماعی در حوزه بین المللی را داشتند. تعداد نمونه برای آزمایش 157 نفر در نظر گرفته شده است. جهت گردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز به منظور بررسی فرضیه های پژوهش از پرسشنامه استفاده شد. در آمار استنباطی برای بررسی فرضیات از آزمون Anova و تی استیودنت استفاده شد. بر اساس نتایج به دست آمده تمام فرضیه ها دارای نتیجه عدم رد بودند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 0

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0
نویسنده: 

اصغری ملیحه

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1403
  • دوره: 

    8
تعامل: 
  • بازدید: 

    0
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیت های تجاری با استفاده از شبکه های ارتباطی کامپیوتری به ویژه خرید اینترنتی را تسهیل نموده است و استفاده از این پدیده الکترونیکی می تواند مبادلات و مراودات تجاری در سطوح مختلف بین المللی را تسهیل نماید در همین راستا؛ در این مقاله به شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در زمینه توسعه صادرات پرداخته می شود. این تحقیق از منظر هدف کاربردی و از منظر گردآوری داده ها به صورت توصیفی از نوع اکتشافی می باشد. نمونه آماری به صورت هدفمند و در دسترس از بین 10 نفر از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان در صنایع مختلف می باشد. داده ها از طریق روش تحلیل مضمون شناسایی شدند و با استفاده از روش تاپسیس نسبت به رتبه بندی آن ها پرداخته شد که نتایج تحقیق نشان داد که به ترتیب ایمن سازی اطلاعات، طراحی مناسب پلتفرم های تجارت الکترونیک، انطباق سیستم های تجارت با اجرای الکترونیکی و تدوین استانداردهای مورد نیاز دارای اولویت بیشتری می باشند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 0

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button