Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,342
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,081
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی و شناخت هدف ها، سلایق و نیازهای مخاطبان در موزه های جنگ (مطالعه موردی مخاطبان موزه ملی نیروی هوایی در دفاع مقدس)

صفحات

 صفحه شروع 159 | صفحه پایان 188

چکیده

 مخاطب شناسی و شناخت هدف ها, سلایق و نیازهای مخاطبان در موزه های جنگ می تواند ضمن کمک به نحوه انتقال میراث های تاریخی, فرهنگی و ارزش های وطن دوستانه و همبستگی ملی, در افزایش جذابیت های موزه های یاد شده در کنار سایر موزه ها با جذب گردشگران (مخاطبان) موجب درآمدزایی و رونق اقتصاد کشور شوند. هدف تحقیق حاضر, بررسی و شناخت این هدف ها, سلایق و نیازهای مخاطبان با مطالعه موردی موزه ملی هوایی در دوران انقلاب و دفاع مقدس است. برای این منظور, پس از تدوین چارچوب نظری و مفهومی تحقیق, مفاهیم و متغیرهای اصلی و با ترکیب روش کیو و پیمایشی, داده های لازم از مخاطبان خاص (متخصصان امور هوانوردی و پروازی و همین طور دانشجویان و محققان علوم اجتماعی) و همچنین مخاطبان عام (گروه ها و طبقات اجتماعی) با استفاده از نمونه گیری هدفمند, گردآوری شده اند. سپس با تحلیل داده ها, علایق, سلایق, نیازها و انگیزه مخاطبان برای توسعه کارآمدی موزه های دفاع مقدس به ویژه بخش هوایی آن برای جذب بیشتر مخاطب ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حبیبی، نیک بخش. (1390). بررسی و شناخت هدف ها, سلایق و نیازهای مخاطبان در موزه های جنگ (مطالعه موردی مخاطبان موزه ملی نیروی هوایی در دفاع مقدس). راهبرد دفاعی، 9(33)، 159-188. SID. https://sid.ir/paper/194396/fa

    Vancouver: کپی

    حبیبی نیک بخش. بررسی و شناخت هدف ها, سلایق و نیازهای مخاطبان در موزه های جنگ (مطالعه موردی مخاطبان موزه ملی نیروی هوایی در دفاع مقدس). راهبرد دفاعی[Internet]. 1390؛9(33):159-188. Available from: https://sid.ir/paper/194396/fa

    IEEE: کپی

    نیک بخش حبیبی، “بررسی و شناخت هدف ها, سلایق و نیازهای مخاطبان در موزه های جنگ (مطالعه موردی مخاطبان موزه ملی نیروی هوایی در دفاع مقدس)،” راهبرد دفاعی، vol. 9، no. 33، pp. 159–188، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194396/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا