نتایج جستجو

4390

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

439

انتقال به صفحه



فیلترها/جستجو در نتایج    

فیلترها

سال

بانک‌ها




گروه تخصصی











متن کامل


مرکز اطلاعات علمی SID1
نویسندگان: 

نشریه: 

بندر و دریا

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1388
  • دوره: 

    24
  • شماره: 

    33 (پیاپی 168)
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    686
  • دانلود: 

    34
کلیدواژه: 
چکیده: 

لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 686

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 34 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

رازانی بهمن

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1377
  • دوره: 

    42
  • شماره: 

    5
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    368
  • دانلود: 

    34
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 368

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 34 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

کاتوزیان ناصر

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1382
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    1
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    357
  • دانلود: 

    34
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 357

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 34 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    1
تعامل: 
  • بازدید: 

    2075
  • دانلود: 

    1034
چکیده: 

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2075

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1034
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1400
  • دوره: 

    26
  • شماره: 

    103
  • صفحات: 

    89-101
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    677
  • دانلود: 

    833
چکیده: 

هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر جامعه برند بر وفاداری برند با میانجی گری هویت برند مشتری و تعهد مشتری به برند است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان فروشگاه هایپراستار می باشد که حجم نمونه طبق فرمول کوکران، 374 نفر محاسبه شد. برای ارزیابی فرضیات تحقیق و روابط میان متغیرها در این پژوهش از پرسشنامه استفاده شد. برای بررسی روایی پرسشنامه از روش روایی صوری و محتوایی استفاده شد و به منظور تعیین پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده گردید. در این پژوهش با استفاده از نرم افزار smartPLS و مدل یابی معادلات ساختاری و روش حداقل مربعات جزیی برای بررسی روابط و فرضیه های تحقیق استفاده شد. یافته های تحقیق حاکی از تایید تمامی فرضیات دارد به عبارت دیگر جامعه برند بر وفاداری برند با میانجی گری هویت برند مشتری و تعهد مشتری به برند تاثیر مثبت و معنا دار دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 677

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 833 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    14
  • شماره: 

    3 (پیاپی 23)
  • صفحات: 

    103-116
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1770
  • دانلود: 

    1600
چکیده: 

امروزه برندها جزو باارزش ترین دارایی شرکت ها به شمار می آیند؛ بنابراین داشتن مشتریانی وفادار به برند، هدف اصلی بسیاری از شرکت ها است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر شخصیت و اشتیاق برند بر وفاداری نسبت به آن و همچنین تعیین نقش میانجی-گری اشتیاق برند در ارتباط بین شخصیت و وفاداری برند در صنعت تلفن همراه است. تحلیل فرضیه ها بااستفاده از «معادلات ساختاری» انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان تلفن همراه «نوکیا» در اصفهان بوده و برای نمونه گیری از «روش خوشه ای» استفاده شد. تعداد 452 پرسشنامه صحیح برای تحلیل داده ها به کار رفت. نتایج تحلیل فرضیه ها نشان داد که شخصیت برند بر اشتیاق به برند و اشتیاق برند بر وفاداری به برند تأثیرگذار است، تأثیر مستقیم شخصیت برند بر وفاداری برند رد شد. آزمون فرضیه آخر نیز اثر غیرمستقیم شخصیت برند بر وفاداری برند از طریق اشتیاق برند را تأیید کرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1770

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1600 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1401
  • دوره: 

    12
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    217-238
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    164
  • دانلود: 

    39
چکیده: 

وابستگی عاطفی مشتریان به برند در موفقیت ها و شکست های شرکت نقش مهمی دارد. برندها باید با مشکلات و اقدامات ناشی از احساسات منفی مصرف کنندگان کنار بیایند. هدف این پژوهش بررسی نقش میانجی نفرت برند در رابطۀ بین اضطراب برند بر عقده از برند و نقش تعدیل گر محبت به برند در رابطۀ بین نفرت از برند و عقده از برند و همچنین، شناخت ساختار بروز رفتارهای عقده گونه است که از احساسات منفی نفرت و اضطراب نشئت می گیرند. این پژوهش ازنظر هدفْ کاربردی و ازنظر ماهیت روش توصیفی همبستگی است. همچنین، ازنظر شیوۀ گردآوری داده ها از نوع پیمایشی است. جامعۀ آماری 384 نفر از مصرف کنندگان محصولات خودروسازی سایپا بوده است. برای اندازه گیری مؤلفه های پژوهش از پرسشنامۀ استاندارد الکترونیکی که از پرسشنامه های استاندارد اضطراب برند مند و بولتون (2011)، نفرت از برند جانسون و همکاران (2011)، عقده از برند جانسون و همکاران (2012) و محبت به برند از پرسشنامۀ تامسون و همکاران (2005) استفاده شده است. به منظور آزمون فرضیات از مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده که با نرم افزار Smart-PLS پردازش شده است و یافته ها نشان از تأثیر معنادار اضطراب برند بر نفرت از برند و همچنین نفرت از برند بر عقده از برند دارند. همچنین، نشان داده شد که نفرت از برند بر رابطۀ بین اضطراب برند و عقده از برند تأثیر میانجی گرانۀ معناداری دارد. علاوه براین، محبت به برند هم به عنوان تعدیل گر نمی تواند بر رابطۀ بین نفرت از برند و عقده از برند اثری معنادار داشته باشد. در این پژوهش، شدت احساسات منفی به برند خودروسازی سایپا و احتمال اقدامات مخرب علیه آن برجسته شد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 164

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 39 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1401
  • دوره: 

    4
تعامل: 
  • بازدید: 

    377
  • دانلود: 

    229
چکیده: 

بازسازی برند نقش عمده ای در موفقیت یک کسب کار دارد. بازسازی موفق سبب افزایش ارزش ادراک شده و سودآوری و ارتقا جایگاه برند نزد مصرف کنندگان می شود. بازسازی برند از یک از انواع استراتژی های پیچیده بازاریابی است. شرکت اسنپ فود سعی نموده است با در نظر گرفتن شرایط به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به جامعه ارائه دهد. این شرکت پس از بازسازی برند زودفود در سال 1396 با برند اسنپ فود سعی در افزایش ارزش ویژه برند داشته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی، به لحاظ نحوه اجرا از دسته تحقیقات توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. روش جمع آوری اطلاعات از نوع پرسشنامه می باشد. جامعه آماری پژوهش، کاربران اپلیکیشن اسنپ فود می باشند. حجم نمونه در این پژوهش براساس فرمول کوکران 384 نفر و از نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. پرسشنامه با 21 سوال و با پایایی0. 911 بین کاربران اپلیکیشن اسنپ فود جمع آوری شد و برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهش از نرم افزار spss استفاده گردید. نتایج نشان داد که بازسازی برند اسنپ فود بر ارزش ویژه این برند تأثیر مثبت و معنا داری دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 377

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 229
اطلاعات : 
  • تاریخ پایان: 

تعامل: 
  • بازدید: 

    0
چکیده: 

پروژه سامانه پنجره واحد مدیریت زمین یکی از 23 پروژه اولویت دار دولت الکترونیک است که هدف آن پیشگیری از مفاسد زمین خواری و ساماندهی نحوه ارائه خدمات حوزه زمین و ساختمان است. مدیریت راهبری این سامانه به عهده سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است که با همکاری ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و سازمان فناوری اطلاعات و نظارت وزارت اطلاعات اقدامات لازم را جهت پیشبرد پروژه انجام می دهند. در حال حاضر درگاه ارتباطی متقاضیان و زیرسامانه پایش اراضی در دسترس عموم قرار دارد که تنها 8 خدمت و 9 استعلام را ارائه می دهند. تکالیف قانونی متعددی برای دستگاه های ذی ربط جهت همکاری و تکمیل پروژه سامانه پنجره واحد مدیریت زمین وجود دارد، ولی به دلیل تخلف و یا ترک فعل برخی از دستگاه ها به بهانه های مختلف، پیشرفت پروژه، مطابق انتظار نبوده است. پیشنهاد این گزارش، در کوتاه مدت استفاده از ظرفیت قوانین موجود نظیر قانون مدیریت داده و اطلاعات ملی تحت نظارت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی جهت الزام دستگاه ها به همکاری و ارائه اطلاعات مورد نیاز سامانه طی یک دوره زمانی مشخص است. در میان مدت، اصلاح سامانه های داخلی دستگاه ها و برقراری ارتباط برخط با سامانه پنجره مدیریت زمین برای پاسخ گویی به استعلامات در دستور کار قرار گیرد. ازطرف دیگر با توجه به وجود قوانین و مقررات متعدد و متنوع در حوزه زمین و همچنین خلأهای قانونی بسیار در این حوزه، پیشنهاد می شود در بلندمدت، قانون جامعی در این حوزه تدوین و تصویب شود و در چارچوب این قانون جامع، یک سامانه جامع و یکپارچه توسعه یابد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 0

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1398
  • دوره: 

    25
  • شماره: 

    3 (مسلسل 90)
  • صفحات: 

    151-156
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    362
  • دانلود: 

    422
چکیده: 

زمینه و هدف: به دلیل ماهیت اتفاقی مسمومیت با گاز منواکسیدکربن، تعداد قربانیان حوادث ممکن است بیش از یک نفر و در بسیاری از مواقع با نسبت خویشاوندی باشند. بنابر قوانین مدنی ایران، تعیین تقدم و تأخر فوت جهت تشخیص وراث، ضروری بوده و در این باره از پزشکی قانونی استعلام می شود. در پژوهش حاضر فراوانی این استعلام و معیارهای تشخیصی آن بررسی شده است. روش بررسی: تمامی مرگ های در اثر مسمومیت با منواکسیدکربن، ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران طی سال های 1391 الی 1395، بررسی و پرونده های قربانیان در حوادث مشترک تفکیک گردید. سپس اطلاعات در چک لیست تنظیمی ثبت و داده ها با SPSS-19 آنالیز شد. یافته ها: از 846 مرگ ناشی از مسمومیت با منواکسیدکربن در 674 حادثه، 131 حادثه (8/35%) بیش از یک قربانی داشتند. 6/91% از حوادث اخیرالذکر اتفاقی و عمدتاً ناشی از انتشار گاز در اثر احتراق ناقص (1/93%) و در منزل (6/72%) به وقوع پیوسته و نسبت مذکر به مؤنث 3 به 2 بود. در 6/65% موارد نوعی نسبت خویشاوندی بین قربانیان و عمدتاً (6/82%) از نوع طبقه یک برقرار بود. در 3/23% حوادث دارای قربانیان خویشاوند، استعلام درباره تقدم و تأخر فوت صورت گرفته که در 70% آن ها، نتیجه به صورت نسبی اعلام و بیشترین معیار تشخیص تنها سن (40%) و در 20% موارد صرفاً شرایط محیطی بود. نتیجه گیری: لازم است پزشکان قانونی استعلام درباره تقدم و تأخر فوت قربانیان در این گونه حوادث را محتمل دانسته و هنگام صدور نظریات کارشناسی خود التفات شایسته ای به نقش فاکتورهای فردی و محیطی و تأثیر آن ها در تسریع روند فوت، بنمایند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 362

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 422 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
litScript