مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

377
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

229
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر بازسازی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برند اسنپ فود)

نویسندگان

الباد علی | درفشی حسین

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

بازسازی برند نقش عمده ای در موفقیت یک کسب کار دارد. بازسازی موفق سبب افزایش ارزش ادراک شده و سودآوری و ارتقا جایگاه برند نزد مصرف کنندگان می شود. بازسازی برند از یک از انواع استراتژی های پیچیده بازاریابی است. شرکت اسنپ فود سعی نموده است با در نظر گرفتن شرایط به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به جامعه ارائه دهد. این شرکت پس از بازسازی برند زودفود در سال 1396 با برند اسنپ فود سعی در افزایش ارزش ویژه برند داشته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف, کاربردی, به لحاظ نحوه اجرا از دسته تحقیقات توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. روش جمع آوری اطلاعات از نوع پرسشنامه می باشد. جامعه آماری پژوهش, کاربران اپلیکیشن اسنپ فود می باشند. حجم نمونه در این پژوهش براساس فرمول کوکران 384 نفر و از نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. پرسشنامه با 21 سوال و با پایایی0. 911 بین کاربران اپلیکیشن اسنپ فود جمع آوری شد و برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهش از نرم افزار spss استفاده گردید. نتایج نشان داد که بازسازی برند اسنپ فود بر ارزش ویژه این برند تأثیر مثبت و معنا داری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    الباد، علی، و درفشی، حسین. (1401). بررسی تاثیر بازسازی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برند اسنپ فود). کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/1016038/fa

    Vancouver: کپی

    الباد علی، درفشی حسین. بررسی تاثیر بازسازی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برند اسنپ فود). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1016038/fa

    IEEE: کپی

    علی الباد، و حسین درفشی، “بررسی تاثیر بازسازی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برند اسنپ فود)،” presented at the کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1016038/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button