APA:
کپیالباد، علی، و درفشی، حسین. (1401). بررسی تاثیر بازسازی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برند اسنپ فود). کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/1016038/fa
Vancouver:
کپیالباد علی، درفشی حسین. بررسی تاثیر بازسازی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برند اسنپ فود). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1016038/fa
IEEE:
کپیعلی الباد، و حسین درفشی، “بررسی تاثیر بازسازی برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی برند اسنپ فود)،” presented at the کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1016038/fa