هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری برند با میانجی گری بازارمحوری و اعتماد برند می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش گردآوری داده ها، توصیفی و پیمایشی می باشد. برای جمع آوری داده ها از روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شد. جامعه آماری تحقیق حاضر، کلیه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر ارومیه تشکیل می دهد که به دلیل نامحدود بودن حجم جامعه با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه نامحدود، 384 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شد. روش نمونه گیری تصادفی می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و SMART-PLS نشان داد که کیفیت خدمات بر وفاداری برند با میانجی گری بازارمحوری تاثیر ندارد ولی اثر واسطه ای اعتماد برند تایید شد. تمامی فرضیه های فرعی به جز فرضیه فرعی چهارم که تاثیر بازارمحوری بر وفاداری برند را مورد بررسی قرار داده، تایید شد. بیشترین میزان تاثیر مربوط به تاثیر کیفیت خدمات بر بازارمحوری می باشد که برابر با 0.962 می باشد و کمترین میزان تاثیر نیز مربوط به تاثیر بازارمحوری بر وفاداری برند، برابر با 0.097 می باشد که این فرضیه در تجزیه و تحلیل رد شد.