Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    3968
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 3968

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    1-8
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1297
  • دانلود: 

    825
چکیده: 

زمینه و هدف: خشم هیجانی است که آثار مختلفی در زندگی انسان دارد. این هیجان برای بقای انسان و تسهیل پاسخ های سازش یافته، بویژه پاسخ های ستیز یا گریز به هنگام مواجهه با خطر سودمند است. خشم تاثیر بالایی بر سلامت روان می گذارد و بخش مهمی از ساختار شخصیتی انسان است. هدف پژوهش حاضر تعیین ارتباط تیپ شخصیتی و هیجان با خشم حالت دانشجویان می باشد.روش بررسی: مطالعه به صورت توصیفی- تحلیلی انجام شد و تعداد 410 نفر (207 پسر و 203 دختر) از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان به عنوان جامعه آماری پژوهش انتخاب شدند. روش نمونه گیری، چند مرحله ای تصادفی طبقه ای و ابزار گردآوردی اطلاعات پرسشنامه خشم صفت- حالت و تیپ شخصیتی آیزنک می-باشد. داده ها ازطریق نرم افزار آماری Spss18 و نرم افزار R تجزیه و تحلیل گردید.یافته ها: طبق نتایج میانگین خشم حالت 6.78±2.73 و بالاترین میانگین خرده مقیاس خشم حالت متعلق به احساس خشم با میانگین 7.19±3.03 می باشد. بین خشم حالت با جنسیت و هیجان ارتباط معناداری مشاهده شد (P<0.01). درهر دو جنس همبستگی بین خرده مقیاس های خشم حالت (احساس خشم، خشم کلام و فیزیکی) مشاهده شد و این همبستگی بین خشم کلامی و فیزیکی قوی تر می باشد (P<0.01). هیجان، اختلالات روانی خفیف و شدید(نوروز و سایکوز) تاثیر بالایی بر خشم حالت دارند (P<0.001).نتیجه گیری: با توجه به افزایش خشم حالت در جامعه که ارتباط مستقیمی با بروز خشم دارد، نیاز است که برنامه های مدیریت خشم در اولویت قرار گیرند. عوامل موثر بر خشم نیز بسیار حائز اهمیت می باشند و اختلالات روانی نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر این قضیه می باشند. اختلالات روان نیز باید مورد توجه مسوولان و اساتید و مشاوران قرار گیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1297

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 825 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    9-20
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    764
  • دانلود: 

    625
چکیده: 

زمینه و هدف: فعال سازی رفتاری به معنای افزایش مشارکت در فعالیت ها می باشد؛ که باعث تماس بیشتر با تقویت مثبت و بهبود وضعیت عاطفی افراد می شود. هدف از پژوهش حاضر رواسازی فرم کوتاه مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی (BADS-SF) در دانشجویان دانشگاه سمنان بود.روش بررسی: پژوهش حاضر توصیفی و از نوع مطالعات روان سنجی می باشد. جمعیت هدف تعداد 300 نفر (150 پسر و 150 دختر) از دانشجویان دانشگاه سمنان می باشد که با روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب و به ابزارهای فعال سازی رفتاری (فرم کوتاه)، افسردگی، اضطراب و استرس (DASS) و فرم بلند فعال سازی رفتاری پاسخ دادند. برای تحلیل داده ها از روش تحلیل عاملی، ضریب آلفای کرونباخ و همبستگی پیرسون به کمک از نرم افزارهایSPSS19  و LISREL8.80 استفاده شد.یافته ها: نتایج تحلیل عاملی اکتشافی نشان داد که فرم کوتاه مقیاس فعال سازی رفتاری از دو عامل فعال سازی و اجتناب تشکیل شده است. افزون بر آن تحلیل عاملی تاییدی ساختار دوعاملی ابزار را مورد تایید قرار داد. همچنین نتایج همبستگی پیرسون نشان داد که فرم کوتاه مقیاس فعال سازی رفتاری با افسردگی (P£0.01 و 0.623)، اضطراب (P£0.01 و -0.440)، استرس (P£0.01 و -0.470) و فرم بلند آن (P£0.01 و 0.324) رابطه معناداری در سطح P£.01 دارد. علاوه بر آن اعتبار مقیاس فعال سازی رفتاری با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای کل مقیاس 0.68 و هرکدام از خرده مقیاس ها شامل فعال سازی 0.80 و اجتناب 0.69 به دست آمد.نتیجه گیری: یافته های پژوهش بیانگر این است که نسخه فارسی فرم کوتاه مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی در جامعه دانشجویان از خصوصیات روان سنجی قابل قبولی برخوردار است و می توان از آن به عنوان ابزاری معتبر در پژوهش های روان شناختی استفاده کرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 764

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 625 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    21-30
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    4048
  • دانلود: 

    768
چکیده: 

زمینه و هدف: عفونت بعد از عمل شایعترین عوارض جراحی است و عفونت زخم جراحی یکی از مهمترین عفونتهای بیمارستانی می باشد. هدف ما بررسی تاثیر پانسمان نقره در پیشگیری از عفونت برش استرنوم در جراحی بای پس کرونری قلب بود.روش بررسی: این تحقیق یک کارآزمایی بالینی بوده که بر روی دو گروه شاهد (مقایسه) و آزمون (مداخله) صورت گرفت. در گروه شاهد پانسمان روتین بدون نقره استفاده کردیم و در گروه آزمون پانسمان استریل با استفاده از نقره استفاده شد. شرایط برای هردو گروه یکسان بود.یافته ها: در 62 نفر گروه شاهد 14.5 درصد کاندید کشت استرنوم به علت التهاب و ترشحات بودند و استافیلوکوکوس اورئوس در 5 بیمار، انتروکک در 4 بیمار و مخمر در 1 بیمار در گروه مذکور مشاهده شد. 70.07 درصد مبتلا به دیابت و 79.3 درصد مبتلا به تری گلیسیرید بالا بودند. درباره داروها نیز 60 درصد گیرنده انسولین تزریقی، 24.1 درصد گیرنده اسویکس، تمام بیماران گیرنده آسپیرین و 50 درصد گیرنده پلاویکس بودند. در 62 نفر گروه آزمون 4.83 درصد کاندید کشت استرنوم به علت التهاب و ترشحات بودند و استافیلوکوکوس اورئوس و انتروکک به ترتیب در 2 و1 مورد دیده شد. مخمر در هیچکدام یک از زخمها مشاهده نشد. 68.05 درصد مبتلا به دیابت و 79.2 درصد مبتلا به تری گلیسیرید بالا بودند. 42.6 درصد گیرنده انسولین تزریقی، 27.8 درصد گیرنده اسویکس، 81.5 درصد گیرنده آسپیرین و 50 درصد گیرنده پلاویکس بودند.نتیجه گیری: با مقایسه نتایج حاصل از یافته ها در دو گروه متوجه می شویم که نتایج تقریبا یکسان و اختلاف معناداری وجود ندارد و هر دو نوع پانسمان دارای کارآیی یکسان و مقبول هستند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4048

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 768 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    31-38
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1036
  • دانلود: 

    727
چکیده: 

زمینه و هدف: هیجان ها از فرایندهای اصیل روانشناسی هستند. زمانی که اطلاعات هیجانی به درستی دریافت نمی شوند احتمال استفاده از مکانیسم های نوروتیک در شرایط استرس زا افزایش می یابد. خشم نیز هیجانی است که به صورت فطری در همه وجود دارد و شناخت و کنترل آن بسیار حائز اهمیت است. هدف از این پژوهش سنجش هیجان خشم معلمان شهر سنندج و مقایسه آن بین معلمان مدارس پسرانه و دخترانه می باشد.روش بررسی: مطالعه حاضر از نوع توصیفی می باشد. جامعه آماری 283 نفر از معلمان مدارس دخترانه و پسرانه است که در مقطع ابتدایی تدریس می کنند. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه خشم صفت- حالت اسپیلبرگر2 و با روش نمونه گیری تصادفی جمع آوری شد. داده ها با استفاده از نرم افزارSPSS-18 نرم افزارR تجزیه و تحلیل شد.یافته ها: بالاترین خرده مقیاس های خلق و خوی خشمگینانه با میانگین 6.52±2.64 و واکنش خشمگینانه با میانگین 11.62±2.89 به ترتیب متعلق به معلمان پایه چهارم مدارس دخترانه می باشند. همچنین نتایج نشان داد که بین خشم با جنسیت و سابقه خدمت معلمان ارتباط معناداری وجود دارد (P<0.01). ارتباط معناداری بین خرده مقیاس های خشم صفت مشاهده شد (P<0.01).نتیجه گیری: خشم صفت یکی از زیرمقیاس های خشم است و تاثیر بسزایی در بروز آن دارد. نتایج نشانگر بالا بودن میزان خشم صفت و بویژه واکنش خشمگینانه دارد. لازم است که مسوولین اهمیت ویژه ای در خصوص مدیریت خشم در جامعه قائل شوند و معلمین که راس این هرم هستند در اولویت قرار گیرند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1036

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 727 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    39-49
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1424
  • دانلود: 

    833
چکیده: 

زمینه و هدف: اختلال وسواس جبری (OCD) یک اختلال عصبی است که توسط فکرها و ترس های غیرمنطقی افراد را به تکرار بعضی از رفتارها وا می دارد، لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش کنترل افکار و درآمیختگی فکر و عمل با علائم وسواس در جمعیت غیر بالینی بود.روش بررسی: طرح پژوهش حاضر توصیفی و از نوع مطالعات همبستگی بود. تعداد 230 نفر (130 دختر و 100 پسر) از دانشجویان دانشگاه سمنان در سال تحصیلی 93-1392 با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. همه آنها ابزارهای پژوهش را که شامل پرسشنامه کنترل افکار، درآمیختگی فکر و عمل و علائم وسواسی بود، تکمیل کردند. برای تحلیل داده ها از همبستگس پیرسون و رگرسیون چندگانه به روش گام به گام استفاده شد.یافته ها: نتایج همبستگی پیرسون نشان داد که بین همه مولفه های درآمیختگی فکر با علائم وسواسی رابطه منفی و معنی داری در سطح p<0.01 وجود دارد. همچنین از بین مولفه های کنترل فکر فقط کنترل اجتماعی (r=0.26، P<0.01) با علائم وسواسی رابطه معنی داری داشت. نتایج رگرسیون گام به گام نشان داد، 19 درصد از واریانس علائم وسواسی توسط متغیرهای کنترل اجتماعی، درآمیختگی فکر- عمل و پرت کردن حواس تبیین می شود.نتیجه گیری: در نهایت یافته های این پژوهش نشان داد که متغیرها کنترل اجتماعی، درآمیختگی فکر- عمل و پرت کردن حواس، رابطه معنی داری در تبیین واریانس علائم وسواسی دارند و می توان از آنها برای بهبود علائم وسواسی دانشجویان بهره برد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1424

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 833 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    50-61
تعامل: 
  • استنادات: 

    2
  • بازدید: 

    4572
  • دانلود: 

    2661
چکیده: 

زمینه وهدف: اهمال کاری معادل سهل انگاری و به تعویق انداختن می باشد. یا به زبانی ساده تر می توانیم بگوییم که اهمال کاری به معنی کار امروز را به فردا انداختن است. پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش انعطاف پذیری شناختی و ذهن آگاهی با اهمال کاری دانشجویان بود.روش بررسی: پژوهش حاضر مقطعی و از نوع توصیفی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در نیم سال اول سال تحصیلی 94-93 تشکیل دادند. حجم نمونه این پژوهش 120 نفر ازدانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی بود، که نمونه های مورد نظر با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و فرمول تعیین حجم نمونه مورگان انتخاب شدند.یافته ها: نتایج نشان داد بین انعطاف پذیری شناختی و اهمال کاری (r=-0.228) همبستگی منفی وجود دارد که در سطح (P£0.05) معنی دار است، همچنین بین ذهن آگاهی و اهمال کاری (r=0.387) همبستگی منفی وجود دارد که درسطح (p£0.01) معنی داراست.نتیجه گیری: توجه به نقش اهمال کاری در عملکرد تحصیلی و سلامت روانی- اجتماعی دانشجویان و رابطه ذهن آگاهی با این متغیر، به نظر می رسد با آموزش ذهن آگاهی به دانشجویان می توان به بهبود اهمال کاری آنان کمک نموده و اقدامات موثر روان شناختی مناسبی انجام داد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4572

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 2661 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 2 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    62-72
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    4105
  • دانلود: 

    637
چکیده: 

زمینه و هدف :در ایران نیز طبق بررسی های انجام شده، یک سوم حاملگی ها ناخواسته بوده است. ضد بارداری های تزریقی گزینه هایی بی خطر و موثر برای جلوگیری از بارداری هستند اما اثرات آن ها بر بعد جنسی نیز مهم است. هدف از این مطالعه، تعیین عملکرد جنسی زنان استفاده کننده از آمپول های سیکلوفم، مراجعه کننده به مراکز بهداشتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شهر تهران، ایران سال 1392، است.روش بررسی: این پژوهش یک مطالعه توصیفی- مقطعی است که بر روی 120 زن استفاده کننده از آمپول سیکلوفم مراجعه کننده به مراکز بهداشتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که جهت پیگیری روش های جلوگیری از بارداری، مراجعه می کردند، انجام شده است. روش نمونه گیری به صورت چند مرحله ای بوده است که بوسیله مصاحبه تکمیل شده است. پرسشنامه ها شامل، پرسشنامه های سلامت عمومی، عملکرد جنسی زنان و مشخصات دموگرافیک است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و رگرسیون لجستیک توسط نرم افزار SPSS16 استفاده شد.یافته ها: نمره حیطه میل جنسی از سایر حیطه ها کمتر بود. رگرسیون لجستیک نشان داد که کسانی که تحصیلات بالاتر از دبیرستان و نمره رضایت جنسی بالاتری داشته اند، عملکرد جنسی مطلوب تری داشته اند.نتیجه گیری: زنان استفاده کننده از آمپول های سیکلوفم ممکن است در حیطه میل جنسی دچار مشکل شوند. کارکنان مراکز تنظیم خانواده باید آگاهی لازم در مورد آمپول های سیکلوفم را در اختیار مددجویان قرار دهند و آنان را از عوارض جانبی احتمالی جنسی مطلع نمایند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4105

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 637 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    17
  • شماره: 

    53
  • صفحات: 

    73-80
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    822
  • دانلود: 

    606
چکیده: 

زمینه و هدف: شناخت ادراکات و احساسات دانشجویان نسبت به فرهنگ و روابط اعضای کلاس برای برنامه ریزی، و ایجاد تغییرات مثبت، حائز اهمیت است. این تحقیق با هدف تعیین دیدگاه دانشجویان در مورد فرهنگ کلاسی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام گردید.روش بررسی: طی این مطالعه توصیفی- تحلیلی، دیدگاه 300 نفر از دانشجویان سال آخر مورد بررسی قرار گرفت. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه فرهنگ کلاسی استفان رابینز (Stephen Robins)، شامل 8 سوال در مورد فرهنگ کلاسی با مقیاس لیکرت 5 نقطه ای بود. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS v22 پردازش و از آزمونهای آمار توصیفی جهت تعیین میانگین و درصدها و درصدها و نمودارها و برای مقایسه فرهنگ کلاسی در سطوح مختلف متغیر های دموگرافیک از آزمون رگرسیون لجستیک استفاده شد.یافته ها: اکثر دانشجویان به فرهنگ کلاسی دانشگاه امتیاز بینابینی (20-29) دادند. اکثر دانشجویان معتقد بودند که سیستم نمره دهی مبتنی بر استاندارد نیست و مخالف این بودند که استاد به هر کس که به درس گوش دهد نمره خوب می دهد اما در کل دانشجویان برخورد هم کلاسی و اساتید را دوستانه و حمایتی دانسته اند. ارتباط معنی داری بین فرهنگ کلاسی و دانشکده مشاهده گردید(p-value=0.001).نتیجه گیری: از نظر اکثر دانشجویان در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف فرهنگ کلاسی دانشگاه فرهنگ بینابینی بود. تعامل و ارتباط بیشتر اساتید و دانشجویان و روشهای دانشجو- محور پیشنهاد می شود که می تواند منجر به برقرای ارتباط بیشتر بین اساتید و دانشجویان با یک دیگر و ایجاد فرهنگ باز و صمیمی گردد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 822

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 606 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button