Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    10
  • بازدید: 

    2348
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2348

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 10 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2132
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2132

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    1-21
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    2403
  • دانلود: 

    804
چکیده: 

ارزیابی خط مشی، کارکردهای ضروری و متنوعی در عرصه حاکمیت و مدیریت دولتی دارد، اما علی رغم اهمیت، محققین ایرانی در این حوزه کمتر به تحقیق پرداخته اند. لذا، با الگوهای ارزیابی خط مشی آشنایی کمتری وجود دارد. پژوهش حاضر، با توجه به شکاف دانشی موجود و اهمیت کاربردی آن، در پی پاسخ به این سوال اساسی است که «معیار مطلوبیت یک الگوی ارزیابی چیست و از میان الگوهای رایج کدام یک مطلوب ترند؟» بر این اساس، محققین به منظور احصاء معیارهای مطلوبیت و بهینگی الگوها، هجده الگوی رایج ارزیابی خط مشی را در معرض دید خبرگان نمونه پژوهش قرار دادند تا معرفتی نو و نسبتا جامع از الگوهای یادشده ایجاد کنند. در این پژوهش نظرات 16 نفر از خبرگان اجرایی و دانشگاهی حوزه ارزیابی خط مشی با استفاده از روش دلفی جمع آوری، ترکیب و همگرا شد، سپس برای رتبه بندی الگوهای ارزیابی، نظرات آنان از جهت میزان انطباق با شاخص های مطروحه با تکنیک تاپسیس پردازش شد. در نهایت با توجه به زیست بوم خط مشی گذاری در ایران و فارغ از شرایط و اقتضائات موضوعی، مشخص گردید که الگوی ترکیبی «ارزیابی مطلوبیت گرا» بیشترین امتیاز و الگوی روش محور «ارزیابی حسابرسی نتایج»، کمترین امتیاز را برای ارزیابی خط مشی های عمومی از دید خبرگان نمونه پژوهش دارا هستند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2403

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 804 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    23-43
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2132
  • دانلود: 

    814
چکیده: 

در بازار رقابتی امروز، وفاداری به برند یک الزام استراتژیک برای ایجاد مزیت های رقابتی پایدار است، بنابراین شناسایی عوامل تبیین کننده وفاداری مشتریان به برند و فرآیند اثرگذاری آن موردتوجه بازاریابان قرار گرفته است. هدف این پژوهش تاثیر «ارتباطات کنترل شده و کنترل نشده برند» بر وفاداری مشترکین اپراتورهای تلفن همراه از طریق نقش میانجی «تصویر ذهنی مشترکین برند» و «اعتبار برند» می باشد. جامعه آماری این پژوهش پیمایشی را تمامی مشترکین دو اپراتور تلفن همراه ایرانسل و همراه اول در سطح استان یزد تشکیل می دهد که با استفاده از نمونه گیری در دسترس، 544 نفر انتخاب شدند. نتایج حاصل از رویکرد تحلیل مسیر در مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد ارتباطات کنترل نشده برند شامل شهرت عمومی و تبلیغات شفاهی برند، علاوه بر تاثیر مستقیم، با میانجی گری تصویر ذهنی مشترکین و اعتبار برند، تاثیری غیرمستقیم نیز، بر وفاداری مشتریان نسبت به برند دارد. همچنین تبلیغات به عنوان مهم ترین ابزار ارتباطات کنترل شده برند تنها از طریق تاثیر غیرمستقیم موجب وفاداری مشترکین می شود. از دیگر یافته های پژوهش حاضر، کشف و تایید تاثیر مثبت تصویر ذهنی مشترکین بر اعتبار برند بود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2132

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 814 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    45-66
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2166
  • دانلود: 

    738
چکیده: 

ظرفیت تفکر استراتژیک مدیران، باوجود محیط غیرقابل پیش بینی و به شدت پیچیده و رقابتی امروز صنعت رسانه، هسته مرکزی خلق مزیت رقابتی و حفظ و بهبود آن، به حساب می آید. تفکر استراتژیک ازجمله مهارت هایی است که منجر به تصمیم گیری موثر می شود، بنابراین بسیاری از سازمان ها می کوشند تا افرادی را که دارای این توانایی هستند در پست های مدیریت بگمارند. یکی از جنبه هایی که بایستی در جذب و به کارگیری مدیران سازمان موردتوجه قرار گیرد، انطباق ویژگی های شخصیتی متقاضی با پست مدیریتی می باشد. هدف این پژوهش بررسی رابطه تفکر استراتژیک به عنوان مشخصه ضروری مدیران و نوع شخصیت آن ها در سازمان های رسانه ای است. جامعه آماری این پژوهش را مدیران مسوول 500 مجله در استان تهران تشکیل می دهد که با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده، 193 نفر انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه جهت سنجش نوع شخصیت و الگوی تفکر استراتژیک مدیران استفاده شد. نتایج تحلیل معادلات ساختاری نشان داد، بین شخصیت و تفکر استراتژیک مدیران مسوول مجلات استان تهران رابطه مثبتی وجود دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2166

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 738 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    67-84
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1931
  • دانلود: 

    636
چکیده: 

اندازه گیری وفاداری مشتریان و شناسایی عوامل موثر بر حفظ مشتری، عامل کلیدی و محوری برای بقا و سودآوری سازمان ها محسوب می شود. بر اساس این پیشفرض، شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتری و ارائه راهکارهایی متناسب برای آن، بر حفظ مشتریان و موفقیت نمایندگی های شرکت خودروساز که موضوع این مطالعه است، تاثیرگذار خواهد بود. در این مقاله، چهار عامل موثر بر وفاداری مشتریان; کیفیت ادراکی، تصویر ذهنی، خودانگاره و سبک زندگی، با استفاده از متغیر میانجی ارزش ادراکی خدمات، موردمطالعه قرارگرفته است. داده های پژوهش با نظرسنجی از 400 نفر از مشتریان مراجعه کننده به شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی بهمن در شهر تهران، جمع آوری شده و از رویکرد تحلیل معادلات ساختاری جهت آزمون فرضیه ها و تایید مدل پیشنهادی از نرم افزار PLS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان می دهد که رابطه مثبتی میان ویژگی های رفتاری، تصویر ذهنی و کیفیت ادراکی مشتریان، و ارزش ادراک شده آنان وجود دارد که در نهایت به وفاداری مشتری می انجامد. بر اساس یافته های پژوهش، پیشنهاد اتی برای افزایش وفاداری مشتریان ارائه شده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1931

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 636 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    85-114
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1966
  • دانلود: 

    964
چکیده: 

ظهور تجارت الکترونیکی در دنیای مدرن، به عنوان وسیله ای ضروری برای کسب وکار، بیشترین تاثیر را در انجام فعالیتهای سازمان ها و تعامل با مشتریانشان داشته است لذا EC به عنوان فرصتی بزرگ، به منظور ایجاد ارزش افزوده برای تمامی ذینفعان، موردتوجه دنیای کسب وکار قرار گرفته است. پژوهش حاضر به منظور آگاهی بیشتر از منافع بالقوه تجارت الکترونیکی برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انجام شده است. ضمن مرور ادبیات و مطالعه اکتشافی، ابتدا منافع دوازده گانه EC برای تولیدکننده/ عرضه کننده مورد شناسایی قرار گرفت و سپس پیمایشی به منظور آگاهی از تاثیر EC در شکل گیری منافع تولیدکننده/ عرضه کننده و اولویت بندی آن ها، در میان تمامی 35 کارمند یک سازمان خدمات کامپیوتری، صورت گرفت. نتایج حاصل از تحلیل داده ها نشان داد EC بر همه منافع دوازده گانه تاثیر معنی دار داشته و در شکل گیری آن ها موثر بوده است. اولویت این منافع برای تولیدکننده/ عرضه کننده در 8 ردیف جای گرفت که عبارت است از «مزیت رقابتی»، «دسترسی به بازار وسیع، دستیابی به بازار فروش 24 ساعته، کاهش مدارک کاغذی، صرفه جویی در زمان»، «عرضه محصولات الکترونیکی و کاهش هزینه ها»، «کاهش مسافرت ها»، «تعامل مستقیم با مشتری»، «رضایت مشتری»، «کاهش کارکنان»، «مدیریت موجودی».

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1966

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 964 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    10
  • شماره: 

    40
  • صفحات: 

    115-138
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    948
  • دانلود: 

    227
چکیده: 

گسترش روزافزون اینترنت و ظهور ایده های خلاقانه در حوزه رشد و فناوری، اهمیت حمایت از سازمان هایی که به پشتیبانی از این ایده ها می پردازند را دوچندان می کند. مراکز رشد مجازی نسل جدیدی از مراکز رشد هستند که با حذف محدودیت هایی زمانی و مکانی که رایج ترین محدودیت های مراکز رشد فیزیکی هستند باعث تسریع در روند تجاری سازی سازمان های خلاق و نوآور می شوند. پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی خدمات قابل ارائه در یک مرکز رشد مجازی در ایران انجام شده است. با مطالعه اکتشافی ادبیات تحقیق، 16 خدمت قابل ارائه در یک مرکز رشد مجازی مورد شناسایی قرار گرفت. بررسی و سنجش میزان مقبولیت و میزان اهمیت خدمات استخراج شده به کمک 51 نفر از خبرگان حوزه کسب وکارهای اینترنتی این حوزه نشان می دهد که این خدمات از مقبولیت خوبی نزد مشتریان بالقوه برخوردارند و توجه به آن ها می تواند رضایت مشتریان بالقوه را به دنبال داشته باشد. همچنین توجه به اولویت بندی خدمات شناسایی شده نیز، می تواند در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های آتی به هنگام ایجاد و موفقیت یک مرکز رشد مجازی در کشور موثر باشد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 948

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 227 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button