APA:
کپیالحسینی المدرسی، سیدمهدی، و ضیایی بیده، علیرضا. (1394). تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه. علوم مدیریت ایران، 10(40)، 23-43. SID. https://sid.ir/paper/130402/fa
Vancouver:
کپیالحسینی المدرسی سیدمهدی، ضیایی بیده علیرضا. تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1394؛10(40):23-43. Available from: https://sid.ir/paper/130402/fa
IEEE:
کپیسیدمهدی الحسینی المدرسی، و علیرضا ضیایی بیده، “تاثیر ارتباطات برند بر وفاداری: مطالعه نقش میانجی اعتبار برند و تصویر ذهنی مشترکین اپراتورهای تلفن همراه،” علوم مدیریت ایران، vol. 10، no. 40، pp. 23–43، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130402/fa