نظریه علامت دهی استدلال می کند از آنجا که صورت های مالی شرکت اطلاعات مثبت و منفی متعددی را برای تصمیم گیری استفاده کنندگان فراهم می آورد؛ لذا افشای اینترنتی اطلاعات مالی می تواند بر قیمت سهام و به تبع آن، ارزش شرکت تاثیرگذار باشد. بر اساس این استدلال، پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین افشای اینترنتی اطلاعات مالی و ارزش شرکت می پردازد. بدین منظور، برای محاسبه شاخص افشای اینترنتی از چک لیستی شامل 23 مورد افشاء که شرکت ها می توانستند به طور داوطلبانه در وب سایت خود به افشای آن ها بپردازند، استفاده گردید. فرضیه پژوهش نیز با استفاده از نمونه ای متشکل از 97 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1390 تا 1394 و با بهره گیری از مدل رگرسیون چندگانه مبتنی بر تکنیک داده های ترکیبی مورد آزمون قرارگرفت. مطابق با پیش بینی نظریه علامت دهی، نتایج پژوهش نشان می دهدکه افشای اینترنتی اطلاعات مالی باعث افزایش ارزش شرکت می شود. یافته-های پژوهش ضمن پر کردن خلاء پژوهش های صورت گرفته در این حوزه، می تواند برای سرمایه گذاران، سازمان بورس اوراق بهادار و سایر ذینفعان اطلاعات حسابداری در امر تصمیم گیری مفید باشد.