هدف از پژوهش حاضر ارتباط مدیریت کیفیت فراگیر با اهداف کیفی پژوهشی، فرهنگی، آموزشی، مهارتی، فناوری در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود. روش انجام این پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی بود. جهت تجزیه وتحلیل داده ها بعد از اطمینان از اعتبار پرسش نامه ها از نرم افزار PLS در بخش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه کارکنان کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود. نمونه آماری کلیه کارکنان کمیته ملی بود که به صورت تمام شمار انتخاب شدند. تعداد کل نمونه آماری 84 نفر بود. به منظور جمع آوری داده ها از پرسش نامه استاندارد مدیریت کیفیت جامع (موسسات کیفیت فدرال امریکا، 2009) و پرسش نامه محقق ساخته اهداف کیفی استفاده گردید. نتایج پژوهش حاضر نشان داد بین برنامه های اهداف کیفی آموزشی کمیته ملی المپیک و مدیریت کیفیت جامع رابطه معنی داری وجود داردb-0/55, t-2/57, p-0/001، بین میانگین برنامه های اهداف کیفی کمیته ملی المپیک تفاوت معنی داری وجود دارد (x2-418, p-0/000). بین میانگین معیارهای مدیریت کیفیت جامع تفاوت معنی داری وجود دارد (x2=7/34, p=0/000). حمایت رهبری عالی مهم ترین معیار مدیریت کیفیت جامع و اهداف فناوری مهم ترین هدف کیفی کمیته ملی است. بر اساس پاسخ نامه پرسش نامه مدیریت کیفیت جامع، بالاترین نمره مدیریت کیفیت جامع 200 است و نمره مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی 84/2 است و در سطح (ج) قرارگرفته است و نشان می دهند کمیته ملی المپیک شروع به یادگیری برنامه های کیفیت و بهره وری نموده است. با توجه به نتایج پژوهش استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک می تواند این نهاد را دررسیدن به اهداف کیفی آموزشی خود کمک کند.