Archive
Year
Volume(Issue)
Issues
Journal Article
Download
انگلیسی Version
اولویت بندی درجه تاثیر هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خریداران کتاب
محمدیان محمود | پورغفاری آزاد
کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
Year:
Volume:
Issue:
Pages:
Citations:
Views:
Downloads:
more
View 241
تاثیر واکنش ها و رویه های سازمانی در قبال شکایات بر ابعاد عدالت ادراک شده توسط مشتریان (مطالعه موردی: شرکت های هواپیمایی )
سلیمانی داوود | مهرابی کوشکی علی | نیک نژاد عباس
View 206
تحلیل و به کارگیری مدل کانو در تامین رضایت ارباب رجوع (مطالعه موردی: طراحی وب سایت)، (کنفرانس)
شفیعی رودپشتی میثم | صالح اولیا محمد
View 254