در سالهای اخیر ارسال کنندگان کالا و خدمات با استفاده از حراج های ترکیبی مسیرهای ارسال محموله خود را به صورت قراردادهای پیمانکاری به شرکت های حمل و نقل واگذار می کنند. از طرف دیگر شرکت های حمل و نقل با ارایه پیشنهاد به صورت ترکیبی از مسیرها، اقدام به بهینه سازی برنامه ریزی حمل و نقل خود به منظور دستیابی به سود بیشتر می کنند.در این مقاله با هدف بهینه سازی هر چه بیشتر معاملات خدمات، حمل و نقل در بازارگاه های الکترونیکی حمل و نقل، رویکرد حراج ترکیبی دوبل ارایه شده است. در این رویکرد ارسال کنندگان کالا و خدمات و شرکت های حمل و نقل امکان ارایه پیشنهاد به صورت ترکیبی از مسیرها را در بازارگاه های الکترونیکی حمل و نقل بیطرف خواهند داشت. پس از شرح مدل پیشنهادی به چگونگی حل مساله تعیین برنده در این مدل پرداخته شده و در ادامه مدل ریاضی مساله تعیین برنده ارایه شده است. برای درک چگونگی کارکرد مساله تعیین برنده به دلیل جدید بودن موضوع، مسایل آزمون به صورت تصادفی تولید شده و با استفاده از نرم افزار Lingo نتایج حل این مسایل مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته اند.