APA:
کپیاصغری، هادی، بخشی، حامد، عظیمی هاشمی، مژگان، و ایمانی خوشخو، محمدحسین. (1401). هویت برند مقصد-رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد. مطالعات اجتماعی گردشگری، 10(20 )، 101-130. SID. https://sid.ir/paper/1005367/fa
Vancouver:
کپیاصغری هادی، بخشی حامد، عظیمی هاشمی مژگان، ایمانی خوشخو محمدحسین. هویت برند مقصد-رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1401؛10(20 ):101-130. Available from: https://sid.ir/paper/1005367/fa
IEEE:
کپیهادی اصغری، حامد بخشی، مژگان عظیمی هاشمی، و محمدحسین ایمانی خوشخو، “هویت برند مقصد-رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 10، no. 20 ، pp. 101–130، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1005367/fa