APA:
کپیارفعی، عزیز، و نمامیان، فرشید. (1401). شناسایی مولفه های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب. مطالعات اجتماعی گردشگری، 10(20 )، 211-234. SID. https://sid.ir/paper/1005402/fa
Vancouver:
کپیارفعی عزیز، نمامیان فرشید. شناسایی مولفه های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1401؛10(20 ):211-234. Available from: https://sid.ir/paper/1005402/fa
IEEE:
کپیعزیز ارفعی، و فرشید نمامیان، “شناسایی مولفه های بازاریابی گردشگری با استفاده از روش فراترکیب،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 10، no. 20 ، pp. 211–234، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1005402/fa