APA:
کپیاسفیدانی، محمدرحیم، دقیقی اصلی، علیرضا، و اسماعیلی آهنگرکلایی، الهه. (1390). اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 26(2 (مسلسل 102))، 83-113. SID. https://sid.ir/paper/100897/fa
Vancouver:
کپیاسفیدانی محمدرحیم، دقیقی اصلی علیرضا، اسماعیلی آهنگرکلایی الهه. اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1390؛26(2 (مسلسل 102)):83-113. Available from: https://sid.ir/paper/100897/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم اسفیدانی، علیرضا دقیقی اصلی، و الهه اسماعیلی آهنگرکلایی، “اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 26، no. 2 (مسلسل 102)، pp. 83–113، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100897/fa