مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,364
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,620
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر

صفحات

 صفحه شروع 83 | صفحه پایان 113

چکیده

 به کارگیری فناوری اطلاعات به طور عام و تجارت الکترونیک به طور خاص در صنعت بیمه, تغییرات اساسی را در بخش های مختلف آن ایجاد خواهد کرد. از ابعاد به کارگیری فناوری اطلاعات, استفاده از اینترنت در فرایند بازاریابی شرکت های بیمه است. توسعه صنعت بیمه در ایران با وجود ظرفیت ها و قابلیت های گسترده در کشور با موانع بسیاری روبرو است که عمده ترین آن, نبود زیرساخت های لازم جهت اجرایی نمودن استفاده از تکنولوژی است. علاوه براین یکی دیگر از موانع, خلا و چالشی است که در بحث مربوط به بیمه های زندگی (عمر) داریم. بنابراین جهت تامین منابع و رفع نیازهای متنوع و نیاز دسترسی همگان به مزایای بیمه عمر, امروزه بیش از هر زمان دیگری به روش مناسب بازاریابی در این صنعت نیازمندیم. هدف از این مقاله بررسی میزان استفاده از اینترنت در صنعت بیمه و تاثیر آن بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که استفاده از اینترنت باعث افزایش عملکرد بازاریابی بیمه عمر خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    اسفیدانی، محمدرحیم، دقیقی اصلی، علیرضا، و اسماعیلی آهنگرکلایی، الهه. (1390). اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 26(2 (مسلسل 102))، 83-113. SID. https://sid.ir/paper/100897/fa

    Vancouver: کپی

    اسفیدانی محمدرحیم، دقیقی اصلی علیرضا، اسماعیلی آهنگرکلایی الهه. اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1390؛26(2 (مسلسل 102)):83-113. Available from: https://sid.ir/paper/100897/fa

    IEEE: کپی

    محمدرحیم اسفیدانی، علیرضا دقیقی اصلی، و الهه اسماعیلی آهنگرکلایی، “اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 26، no. 2 (مسلسل 102)، pp. 83–113، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100897/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا