مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,536
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,312
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: یک شرکت بیمه ای)

صفحات

 صفحه شروع 31 | صفحه پایان 51

چکیده

 امروزه سازمان ها درصدد شناسایی الگوهای موثر ایجاد وفاداریند, تا با تامین انتظارات مشتریان, فراتر از ارضای نیاز اولیه آنها اقدام کرده و به وفاداری از طریق ایجاد ارتباط بلندمدت, دو جانبه و سودآور دست یابند. در تحقیق حاضر مدل وفاداری مشتریان صنعت بیمه با توجه به رابطه بین کیفیت ارائه خدمات محسوس و نامحسوس, میزان رضایت و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان بررسی شده است. جامعه آماری این تحقیق را بیمه گذاران استفاده کننده از خدمات بیمه ای یک شرکت بیمه, تشکیل داده اند. لذا با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای, 188 نفر از سه طبقه بیمه گذاران اموال, اشخاص و مسوولیت انتخاب گردید. اطلاعات به دست آمده به روش تحلیل مسیر و با استفاده از نرم افزار  Smart-PLS تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحقیق تناسب بین مدل پیشنهادی محققان و داده های آماری گردآوری شده را نشان می دهد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

مرادی، محسن، موسوی، محمد، و علی مردانی، بهناز. (1390). مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: یک شرکت بیمه ای). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 26(1 (مسلسل 101))، 31-51. SID. https://sid.ir/paper/100946/fa

Vancouver: کپی

مرادی محسن، موسوی محمد، علی مردانی بهناز. مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: یک شرکت بیمه ای). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1390؛26(1 (مسلسل 101)):31-51. Available from: https://sid.ir/paper/100946/fa

IEEE: کپی

محسن مرادی، محمد موسوی، و بهناز علی مردانی، “مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: یک شرکت بیمه ای)،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 26، no. 1 (مسلسل 101)، pp. 31–51، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100946/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا