APA:
کپیاحمدی، آمنه. (1389). بررسی سطوح و مقاطع کلیدی در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی از منظر یافته های علم روان شناسی. مطالعات برنامه درسی، 5(18)، 120-146. SID. https://sid.ir/paper/101065/fa
Vancouver:
کپیاحمدی آمنه. بررسی سطوح و مقاطع کلیدی در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی از منظر یافته های علم روان شناسی. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1389؛5(18):120-146. Available from: https://sid.ir/paper/101065/fa
IEEE:
کپیآمنه احمدی، “بررسی سطوح و مقاطع کلیدی در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی از منظر یافته های علم روان شناسی،” مطالعات برنامه درسی، vol. 5، no. 18، pp. 120–146، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101065/fa