Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

816
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

729
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 68

چکیده

 استراتژی کسب وکار الکترونیک مرکز همه ی فعالیت های کسب وکار الکترونیکی است و موفقیت کسب وکار الکترونیکی از استراتژی آن شروع می شود. هدف این پژوهش, شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در برنامه ریزی استراتژیک کسب وکارهای الکترونیک ایران است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها, توصیفی-پیمایشی است. برای استخراج عوامل کلیدی موفقیت به تحلیل پژوهش­ ­ ­ های موجود در در حوزه کسب وکار الکترونیک پرداخته شده است. سپس برای سنجش میزان تأثیر عوامل کلیدی موفقیت بر کسب وکار الکترونیک, با استفاده از جدول کرجسی مورگان, نمونه ای شامل 384 نفر از کارشناسان, متخصصان در زمینه مدیریت و مدیران کسب وکار الکترونیک انتخاب شد. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه و برای تحلیل داده ها از تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از نرم افزار لیزرل استفاده شد. نتایج نشان داد که ابعاد مدیریتی, فناوری و مشتریان بیشترین تأثیر و عامل فرهنگی و اجتماعی کمترین تأثیر را دارند و عامل اقتصاد کلان در موفقیت کسب وکارهای الکترونیکی اثری ندارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احمدیان، ایوب، و جعفری نیا، سعید. (1398). شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران. مطالعات مدیریت راهبردی، 10(38 )، 47-68. SID. https://sid.ir/paper/181529/fa

    Vancouver: کپی

    احمدیان ایوب، جعفری نیا سعید. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1398؛10(38 ):47-68. Available from: https://sid.ir/paper/181529/fa

    IEEE: کپی

    ایوب احمدیان، و سعید جعفری نیا، “شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در کسب وکارهای الکترونیکی ایران،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 10، no. 38 ، pp. 47–68، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181529/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا