مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,158
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,148
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه تجربی تاثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی

صفحات

 صفحه شروع 53 | صفحه پایان 94

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, بررسی تاثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی بود. راهبرد پژوهش کمی و روش پژوهش نیمه تجربی و طرح مورد استفاده تک گروهی با پیش آزمون و پس آزمون بود. جامعه آماری, شامل کلیه کودکان مقطع پیش دبستانی خورشید (ناحیه یک شیراز) بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده, 39 کودک از دو کلاس (انویوگبوز و همکاران, 2004) انتخاب شدند. ابزار پژوهش فرم های استاندارد برنامه درسی صلح محور (سیموندز, 2003) که در طی 12 جلسه توسط مربیان آموزش دیده بر روی کودکان اجرا و داده های گردآوری شده با استفاده از روش آماری خی دو, مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که 1- تفاوت معناداری بین فراوانی رفتارهای همراه با خشم کودکان پیش دبستانی, پیش و پس از اجرای برنامه درسی صلح محور وجود دارد. 2- تفاوت معناداری بین فراوانی واکنش های همراه با خشم کودکان پیش دبستانی, پیش و پس از اجرای برنامه درسی صلح محور وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، مهدی، شفیعی، مریم، خوشبخت، فریبا، و جمال آبادی، منا. (1395). مطالعه تجربی تاثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی. مطالعات برنامه درسی، 11(42 )، 53-94. SID. https://sid.ir/paper/101126/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی مهدی، شفیعی مریم، خوشبخت فریبا، جمال آبادی منا. مطالعه تجربی تاثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1395؛11(42 ):53-94. Available from: https://sid.ir/paper/101126/fa

    IEEE: کپی

    مهدی محمدی، مریم شفیعی، فریبا خوشبخت، و منا جمال آبادی، “مطالعه تجربی تاثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی،” مطالعات برنامه درسی، vol. 11، no. 42 ، pp. 53–94، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101126/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button