مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

342
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

208
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

چگونگی مدیریت اصولی کلاس درسِ دانش آموزان ابتدایی دچار ADHD

نویسندگان

کرد محمدمهدی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی و چگونگی مدیریت کلاس درس که شامل دانش آموزان ابتدایی مبتلا به ADHD است می باشد. در این پژوهش از روش مروری(کتابخانه ای) در جمع آوری مطالب استفاده شده است. دانش آموزان مبتلا به ADHD تفاوت های قابل ملاحظه ای با سایر دانش آموزان عادی دارند که همین مسئله باعث ایجاد تفاوت در نحوه مدیریت صحیح کلاس های درس آن ها می شود. دانش آموزان مبتلا به بیش-فعالی(ADHD) عموما توانایی تمرکز کامل به موارد پیرامون خود را ندارند و همین امر باعث می شود که به عنوان مثال نظم کلاس درس, سکوت محیط آموزشی مدرسه و سایر موارد خدشه دار شود. در نتایج به دست آمده از این مقاله می توان به این موارد اشاره کرد: مدیریت صحیح زمان برگزاری کلاس درس, نحوه صحیح ارزشیابی تکوینی در حین کلاس درس, نحوه چیدمان کلاس و سایر موارد اشاره کرد. به طور کلی هدف از این پژوهش چگونگی مدیریت یک کلاس درس که شامل دانش آموزان مبتلا به بیش-فعالی می باشد, می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کرد، محمدمهدی. (1401). چگونگی مدیریت اصولی کلاس درسِ دانش آموزان ابتدایی دچار ADHD. کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/1016030/fa

    Vancouver: کپی

    کرد محمدمهدی. چگونگی مدیریت اصولی کلاس درسِ دانش آموزان ابتدایی دچار ADHD. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1016030/fa

    IEEE: کپی

    محمدمهدی کرد، “چگونگی مدیریت اصولی کلاس درسِ دانش آموزان ابتدایی دچار ADHD،” presented at the کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1016030/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button