مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

123
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

64
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا

نویسندگان

مرسلی هیر کیانوش

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 مقدمه: هدف از این پژوهش تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا می باشد. روش کار: جامعه آماری خریداران آنلاین پوشاک تنِ درست که حجم نمونه 384 نفر از بین آنها انتخاب و با پرسشنامه اقتباسی که روایی و پایایی آن تائید شده موردسنجش قرارگرفته است. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه های بازاریابی اجتماعی کیم و کو(2012), قصد خرید ابزاری قاسمی و نصراللهی(2009) استفاده شد. به منظور بررسی روایی سازه ابزار تحقیق و مدلسازی معادلات ساختاری جهت آزمون مدل تحقیق با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS نسخه 23 استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان داد که فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد. نتیجه گیری: در نهایت با توجه به نتایج می توان گفت از /انجایی که بازرایبی رسانه های اجتماعی به عنوان عاملی مهم در این پژوهش بر قصد خرید مشتریان محسوب می گردد. همچنین از این روش به عنوان یک مزیت رقابتی میتوان بهره گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرسلی هیر، کیانوش. (1401). تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/1016040/fa

    Vancouver: کپی

    مرسلی هیر کیانوش. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1016040/fa

    IEEE: کپی

    کیانوش مرسلی هیر، “تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1016040/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button