APA:
کپیمرسلی هیر، کیانوش. (1401). تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/1016040/fa
Vancouver:
کپیمرسلی هیر کیانوش. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1016040/fa
IEEE:
کپیکیانوش مرسلی هیر، “تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید پوشاک تن درست در دوران پاندمی کرونا،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1016040/fa