APA:
کپیرجبعلی بگلو، رضا، و زمردپوش، فرانک. (1388). تبیین جایگاه مدیریت روابط با مشتری (CRM) در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی. کتابداری و اطلاع رسانی، 12(3 (مسلسل 47))، 115-139. SID. https://sid.ir/paper/102660/fa
Vancouver:
کپیرجبعلی بگلو رضا، زمردپوش فرانک. تبیین جایگاه مدیریت روابط با مشتری (CRM) در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی. کتابداری و اطلاع رسانی[Internet]. 1388؛12(3 (مسلسل 47)):115-139. Available from: https://sid.ir/paper/102660/fa
IEEE:
کپیرضا رجبعلی بگلو، و فرانک زمردپوش، “تبیین جایگاه مدیریت روابط با مشتری (CRM) در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی،” کتابداری و اطلاع رسانی، vol. 12، no. 3 (مسلسل 47)، pp. 115–139، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/102660/fa