APA:
کپیرستمی، وهاب، رضائی، لیلا، و بازرگانی، زینب. (1400). تاثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت ها با تاکید بر شرکت های جدید. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 10(36 )، 149-176. SID. https://sid.ir/paper/1030829/fa
Vancouver:
کپیرستمی وهاب، رضائی لیلا، بازرگانی زینب. تاثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت ها با تاکید بر شرکت های جدید. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1400؛10(36 ):149-176. Available from: https://sid.ir/paper/1030829/fa
IEEE:
کپیوهاب رستمی، لیلا رضائی، و زینب بازرگانی، “تاثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکت ها با تاکید بر شرکت های جدید،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 10، no. 36 ، pp. 149–176، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1030829/fa