مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

432
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

702
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی

صفحات

 صفحه شروع 98 | صفحه پایان 107

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف تبیین عوامل موثر بر اهمال کاری تحصیلی و تدریس مجازی با تاکید بر دانش آموزان ابتدایی صورت گرفت. برای دستیابی به این هدف با استفاده از روش تحلیل محتوا به بررسی متون و منابع مقالات و آثار علمی در سایت های معتبر پرداخته شد. این پژوهش به لحاظ هدف نظری و از لحاظ شیوه اجرا از نوع تحلیل اسنادی است. داده ها با استفاده از شیوه تحلیل کیفی جمع آوری, طبقه بندی و تحلیل شدند. یافته های حاصل از پژوهش حاکی از آن است که عوامل موثر بر اهمال کاری به دو دسته 1-عوامل فردی (درونی) 2-عوامل اجتماعی (بیرونی) قابل دسته بندی است. به جهت اهمیت و شیوع اهمال کاری در دوران تدریس مجازی نتایج کلی شامل راهکارهایی چون آموزش و ارتقاء مدیریت زمان, استفاده درست از فضای مجازی, مدیریت استرس, استفاده از روش های درمان فراشناختی, استفاده از راهبرد هنر درمانی و. . . جهت درمان و رفع این معضل آموزشی ارائه شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهرجو، پروانه. (1401). تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی. آموزش پژوهی، 8(32 )، 98-107. SID. https://sid.ir/paper/1032141/fa

    Vancouver: کپی

    مهرجو پروانه. تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی. آموزش پژوهی[Internet]. 1401؛8(32 ):98-107. Available from: https://sid.ir/paper/1032141/fa

    IEEE: کپی

    پروانه مهرجو، “تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی،” آموزش پژوهی، vol. 8، no. 32 ، pp. 98–107، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032141/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button