APA:
کپیقاسم تبار، سیدامیر، دانشمند، بدرالسادات، حسینی، فاطمه السادات، و نجارپوریان، علی. (1401). اثربخشی آموزش انضباط مثبت با رویکرد آدلر-درایکورس بر استرس والدگری مادران دانش آموزان با ناتوانی های خاص یادگیری. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 23(2 (پیاپی 88) )، 180-194. SID. https://sid.ir/paper/1032892/fa
Vancouver:
کپیقاسم تبار سیدامیر، دانشمند بدرالسادات، حسینی فاطمه السادات، نجارپوریان علی. اثربخشی آموزش انضباط مثبت با رویکرد آدلر-درایکورس بر استرس والدگری مادران دانش آموزان با ناتوانی های خاص یادگیری. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1401؛23(2 (پیاپی 88) ):180-194. Available from: https://sid.ir/paper/1032892/fa
IEEE:
کپیسیدامیر قاسم تبار، بدرالسادات دانشمند، فاطمه السادات حسینی، و علی نجارپوریان، “اثربخشی آموزش انضباط مثبت با رویکرد آدلر-درایکورس بر استرس والدگری مادران دانش آموزان با ناتوانی های خاص یادگیری،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 23، no. 2 (پیاپی 88) ، pp. 180–194، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032892/fa