مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

176
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

95
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک بر قصد خرید آنلاین و تصویر برند در صنعت گردشگری

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 توسعه فناوری نحوه تعامل کسب و کارها, سازمان ها و بازاریابان با مصرف کنندگان خود را تغییر داده است. با پیشرفت های چشمگیر در فناوری های جمع آوری داده ها, اطلاعات فراوانی در مورد کالاها و خدمات به راحتی در دسترس مصرف کنندگان وجود دارد که به آنها اجازه می دهد از این اطلاعات در رسانه های اجتماعی استفاده کنند. هدف سیاست های بازاریابی و برندسازی استفاده از این روند برای اجرای استراتژی های تبلیغاتی موثرتر است. یکی از این راهبردها, بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی (e-WOM) است. از اینرو, هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک بر رزرو آنلاین هتل و تصویر برند در صنعت گردشگری می باشد. بدین منظور, با استفاده از یک رویکرد تحقیق توصیفی, این مطالعه از داده های کمی برای ارزیابی اینکه چگونه رزرو آنلاین هتل تحت تأثیر e-WOM و تصویر برند است, استفاده کرد. بدین منظور, از یک رویکرد نظرسنجی آنلاین برای جمع آوری داده ها جهت جمع آوری آسان تر داده ها از یک نمونه بزرگ در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه استفاده گردید. در مجموع 285 نفر به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. نتایج نشان داد که بازاریابی دهان به دهان الکترونیک تأثیر قابل توجهی بر رزرو آنلاین هتل و تصویر برند در بین مصرف کنندگان دارد. تصویر برند نیز به طور قابل توجهی بر رزرو آنلاین هتل تأثیر می گذارد. این مطالعه به بازاریابان کمک می کند تا با استفاده از این نوع بازاریابی و درک پتانسیل های نهفته ی آن, از منابع به صورت استراتژیک تر برای جذب مشتریان جدید استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خصم افکن نظام، عادله، و خلفی، مجتبی. (1401). بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک بر قصد خرید آنلاین و تصویر برند در صنعت گردشگری. کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری. SID. https://sid.ir/paper/1034080/fa

    Vancouver: کپی

    خصم افکن نظام عادله، خلفی مجتبی. بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک بر قصد خرید آنلاین و تصویر برند در صنعت گردشگری. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1034080/fa

    IEEE: کپی

    عادله خصم افکن نظام، و مجتبی خلفی، “بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک بر قصد خرید آنلاین و تصویر برند در صنعت گردشگری،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1034080/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button