مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

171
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

105
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

رابطه بین آموزش مجازی و میزان اثر بخشی یادگیری در دانش آموزان ابتدایی

نویسندگان

پاشایی کندلجی زهرا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در دهه های اخیر تلاشهای زیادی در کشور صورت گرفته تا روشهای کلیشه ای و سنتی آموزشی جای خود را به روشهای تازه و بدیع و مبتنی بر نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان دهد. آنان را خلاق و تولید کننده علم و دانش پرورش داده و دریچه های نوینی را در زمینه علوم و تکنولوژی در کشور بگشاید. تغییرات نظام آموزشی و کتب درسی دانش آموزان نیز در همین راستا صورت گرفته است. اما علی رغم تمامی زحمات و هزینه های سنگینی که آموزش و پرورش در آموزش مجازی و عدم تاثیر و اثر بخشی آن در یادگیری دانش آموزان متحمل شده است, هنوز شاهد تدریس علم به شیوه سنتی و معلم محوری هستیم. در قریب به اتفاق مدارس کشور, هیچ تغییری در زمینه تدریس و ارزشیابی و …,دیده نمی شود. به همین علت به کرات دبیران ظالمانه مورد شماتت قرار می گیرند که چرا نمی توانند خود را با روشهای مدرن آموزش وفق دهند. به همین جهت در این مقاله سعی شده است بر علل و ریشه های تداوم شیوه تدریس سنتی و غیرفعال از سوی دبیران پرداخته شود. علل تداوم شیوه تدریس سنتی را می توان در چند عامل زیر پیگیری کردروش تحقیق در این مقاله کتابخانه ای می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پاشایی کندلجی، زهرا. (1401). رابطه بین آموزش مجازی و میزان اثر بخشی یادگیری در دانش آموزان ابتدایی. کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/1035187/fa

    Vancouver: کپی

    پاشایی کندلجی زهرا. رابطه بین آموزش مجازی و میزان اثر بخشی یادگیری در دانش آموزان ابتدایی. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1035187/fa

    IEEE: کپی

    زهرا پاشایی کندلجی، “رابطه بین آموزش مجازی و میزان اثر بخشی یادگیری در دانش آموزان ابتدایی،” presented at the کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1035187/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button