Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

52
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

22
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر عوامل مختلف بر تمایل مشتریان به همکاری در خلق ارزش برند (مطالعه موردی بانک شهر)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر تعامل اجتماعی, قابلیت و انگیزه مشتری بر تمایل وی به همکاری در خلق ارزش برند با توجه به نقش کیفیت ارتباطی و حمایت اجتماعی در بانک شهر است. با استفاده از متغیرهای انگیزه مشتری, قابلیت های مشتری, تعامل تجاری اجتماعی به عنوان متغیر مستقل, و تمایل مشتری به همکاری در خلق ارزش برند, حمایت اجتماعی, کیفیت ارتباطی به عنوان متغیرهای وابسته, مدل تحقیق شکل گرفته است. روش تحقیق حاضر, ازنظر هدف, کاربردی بوده و برحسب روش تحقیقی توصیفی –,پیمایشی است که با به کارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی داده های موردنیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش, مشتریان بانک شهر می باشد و از روش نمونه گیری به روش تصادفی ساده استفاده گردیده و تعداد 397 نمونه قابل قبول جمع آوری گردید. تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری انجام شده که در آمار توصیفی, برای تحلیل داده ها از میانگین و انحراف معیار و. . . و در آمار استنباطی برای تحلیل داده ها, مدل یابی ساختاری و برازش مدل و بررسی فرضیه ها و رابطه از نرم افزارPLS استفاده شد و نتایج پژوهش نشان می دهد که تعامل تجاری اجتماعی, کیفیت ارتباطی و حمایت اجتماعی بر تمایل مشتری به همکاری در خلق ارزش برند, تعامل تجاری اجتماعی بر حمایت اجتماعی و حمایت اجتماعی بر کیفیت ارتباطی تاثیر معناداری دارند ولی تاثیر قابلیت و انگیزه مشتری بر تمایل مشتری به همکاری در خلق ارزش برند تائید نشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضائی صدرآبادی، زهرا، و طباطبایی، منصوره السادات. (1401). بررسی تاثیر عوامل مختلف بر تمایل مشتریان به همکاری در خلق ارزش برند (مطالعه موردی بانک شهر). کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/1035404/fa

    Vancouver: کپی

    رضائی صدرآبادی زهرا، طباطبایی منصوره السادات. بررسی تاثیر عوامل مختلف بر تمایل مشتریان به همکاری در خلق ارزش برند (مطالعه موردی بانک شهر). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1035404/fa

    IEEE: کپی

    زهرا رضائی صدرآبادی، و منصوره السادات طباطبایی، “بررسی تاثیر عوامل مختلف بر تمایل مشتریان به همکاری در خلق ارزش برند (مطالعه موردی بانک شهر)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1035404/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا