Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

40
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

16
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تحلیل روابط بین خلق ارزش ورفتار بیمه شوندگان و ایجاد وفاداری برای آنها(بررسی موردی شرکت سهامی بیمه ما)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 با توجه به رشد وتکاپوی صنعت بیمه در عصر حاضر لزوم شناخت و توجه به رفتار بیمه شوندگان ضروری بنظر می رسد لذا این پژوهش به تحلیل رابطه بین خلق ارزش و ارزش ادراک شده و وفاداری در حوزه رفتار مصرف کننده می پردازد و هدف آن تحلیل و بررسی تأثیر خلق ارزش و کیفیت ارزش ادراک شده از سوی بیمه شوندگان برمؤلفه های ارزش ادراک شده توسط بیمه شوندگان, رضایت, اعتماد و ایجاد وفاداری در بیمه شوندگان در این رابطه است که با ارائه الگو, مطالعه موردی بیمه شوندگان شرکت سهامی بیمه ما تحلیل و بررسی شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی از نوع پیمایشی –,همبستگی است که ابزار پیمایش در این تحقیق پرسشنامه است که در بین نمونه آماری50 نفری بصورت غیر حضوری توزیع و گردآوری شده است. یافته های پژوهش پس از تحلیل نشان داد که خلق ارزش برای بیمه شوندگان بر ارزش ادراک شده ی بیمه شوندگان به طور مستقیم تأثیر داردو بر اعتماد, رضایت و وفاداری بیمه شوندگان تأثیر غیر مستقیم داردو ارزش ادراک شده نیز بر اعتماد تأثیر مستقیم دارد و بر رضایت و وفاداری بیمه شوندگان به طور غیر مستقیم اثر گذار است وکیفیت ارزش ادراک شده بطور مستقیم برارزش ادراک شده, اعتماد, رضایت و وفاداری بیمه شوندگان تأثیرگذار است و نیز بین رضایت بیمه شوندگان و وفاداری بیمه شوندگان یک رابطه مستقیم و معنادار وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعدآبادی، زهرا، و موسوی، سیدسیامک. (1401). تحلیل روابط بین خلق ارزش ورفتار بیمه شوندگان و ایجاد وفاداری برای آنها(بررسی موردی شرکت سهامی بیمه ما). کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/1035405/fa

    Vancouver: کپی

    سعدآبادی زهرا، موسوی سیدسیامک. تحلیل روابط بین خلق ارزش ورفتار بیمه شوندگان و ایجاد وفاداری برای آنها(بررسی موردی شرکت سهامی بیمه ما). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1035405/fa

    IEEE: کپی

    زهرا سعدآبادی، و سیدسیامک موسوی، “تحلیل روابط بین خلق ارزش ورفتار بیمه شوندگان و ایجاد وفاداری برای آنها(بررسی موردی شرکت سهامی بیمه ما)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1035405/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا