مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

88
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

54
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد کارگزاری های تامین اجتماعی استان اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 271 | صفحه پایان 278

چکیده

 زمینه و هدف: در دنیای رقابتی کنونی رسیدن به بالاترین بهره وری یک ایده آل نیست بلکه یک ضرورت است و سازمانها بدون توجه به اندازه شان برای رسیدن به این هدف ضروری ناگزیرند عملکرد خود را بهبود بخشند. اندازه گیری عملکرد به عنوان جزیی اساسی در زنجیره مدیریت عملکرد امروزه نقش غیر قابل انکاری در بهبود و تعالی سازمان ها دارد. در همین راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موفقیت و کارایی در عملکرد کارگزاری های تامین اجتماعی در استان اصفهان انجام شد. هدف این پژوهش, کاربردی و از نوع توسعه ای و قابل تعمیم به کل کشور می باشد. روش شناسی: جامعه پژوهش حاضر شامل کلیه خبرگان و متخصصان حوزه ی تامین اجتماعی, مدیران ستادی, کارکنان و مشتریان کارگزاری های تامین اجتماعی استان اصفهان که در سال1398 حدود 10300 نفر گزارش گردیدند. نمونه پژوهش با استفاده از جدول مورگان373نفرتعیین گردید. گردآوری اطلاعات به روش میدانی صورت پذیرفت و ابزارگردآوری, پرسشنامه محقق ساخته شده بود. درتجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار SmartPLS استفاده گردید. از مدل سازی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیه ها و مدل مفهومی پژوهش استفاده گردید. یافته ها: یافته ها نشان داد که دیدگاه مشتریان بر ارزیابی موفقیت و کارایی عملکرد کلی در کارگزاریها, (291/2 t=, p<0. 01) تاثیر معنی داری دارد. همچنین تاثیر دیدگاه مدیران ستاد بر ارزیابی موفقیت وکارایی عملکرد کلی درکارگزاریها, (988/1 t=, p<0. 05)معنی دار می باشد. در حالی که تاثیر دیدگاه کارکنان بر ارزیابی موفقیت و کارایی عملکرد (242/0 t=) معنی دار نبود. سپس نتایج به دست آمده با رعایت ملاحظات جمعیتی و جغرافیایی به سایر استانهای پرجمعیت قابل تعمیم شد. نتیجه گیری: با توجه به نتایج پژوهش می توان گفت در بررسی عوامل موفقیت و کارایی در عملکرد کارگزاریهای سازمان تامین اجتماعی, علاوه بر کارکنان و مدیریت, مشتریان هم نقش به-سزایی دارند در نتیجه می توان گفت در پیشبرد اهداف سازمان نظرات مشتریان نباید نادیده گرفته شود. . .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، سیدعلیرضا، و قریشی، سیدحمید. (1400). بررسی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد کارگزاری های تامین اجتماعی استان اصفهان. مدیریت فردا، 19(67 )، 271-278. SID. https://sid.ir/paper/1039270/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی سیدعلیرضا، قریشی سیدحمید. بررسی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد کارگزاری های تامین اجتماعی استان اصفهان. مدیریت فردا[Internet]. 1400؛19(67 ):271-278. Available from: https://sid.ir/paper/1039270/fa

    IEEE: کپی

    سیدعلیرضا ابراهیمی، و سیدحمید قریشی، “بررسی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد کارگزاری های تامین اجتماعی استان اصفهان،” مدیریت فردا، vol. 19، no. 67 ، pp. 271–278، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1039270/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button