مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

137
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

292
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری

نویسندگان

لوافان علی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در دنیای رقابتی کنونی و جذب متقاضیان مقاصد سفر و رضایتمندی آنها, معرفی هویت سازمان, چگونگی تولید محصول و خدمات, ارائه و توزیع, قیمت هر واحد محصول یا خدمات, و تعدیل هرگونه تغییری در عناصر آمیخته بازاریابی به عهده رویکرد بازاریابی است. در رویکرد بازاریابی عواملی وجود دارد که با استفاده از این عوامل می توان فرایند اجرای بازاریابی را عملیاتی کرد و میزان جذب مشتریان, رضایتمندی و نتیجتا وفاداری آنها را افزایش داد. بازاریابی سنتی که شعارش فروش بیشتر بود منسوخ شده است و در بازاریابی نوین هدف, رضایتمندی مشتریان و از طرف دیگر ارتقاء سطح کیفیت تولید و خدمات است تا متقاضیان را راضی و خشنود سازد و به ادامه مصرف از تولید و خدمات سازمان ها تشویق نماید. سازمان ها بدون داشتن واحد بازاریابی و تبلیغات به هیچ عنوان نمی توانند موفقیت چندانی کسب کنند و جذب مشتریان خود را از راه های غیرعلمی بازاریابی تامین نمایند؛ که این فرایند با ثبات نخواهد بود و به ریزش متقاضیان منجر می گردد. چرخه حیات محصول یا خدمت از طریق ماندگاری و وفاداری مشتریان و جذب مشتریان و متقاضیان جدید است. بازاریابی و عوامل آن می تواند در افزایش و جذب مشتریان نقش موثری داشته باشد. این مقاله به روش توصیفی و با استفاده از منابع کتابخانه ای, مقالات علمی و پژوهشی و نظرات خبرگان و متخصصان این صنعت و تجربه خود پژوهشگر نگارش شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    لوافان، علی. (1401). شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1041408/fa

    Vancouver: کپی

    لوافان علی. شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1041408/fa

    IEEE: کپی

    علی لوافان، “شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1041408/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button