Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

813
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

456
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تحلیل نقش بازی در روش تدریس توسط معلم بر یادگیری دانش آموزان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

بازی در عین اینکه وسیله سرگرمی است, جنبه آموزندگی و سازندگی نیز دارد و در برخی موارد اشتغال کودک به بازی بیش از ارزش خواندن کتاب است, کودکان در خلال بازی ها به ویژه بازیهای آموزشی, به مفاهیم ذهنی جدیدی دسترسی پیدا میکنند و مهارت های بیشتر و بهتری را کسب می کنند. آموزش وپرورش ایجاد زمینه برای رشد همه جانبه فرد و تربیت انسان های سالم, کارآمد و مسئول برای ایفای نقش در زندگی فردی و اجتماعی است. بازی های آموزشی خوب طراحی شده و شبیه سازی قادر به دستیابی همه انواع هدف های آموزشی و موضوعات در ارتباط با دانش آموزان در تمام سنین هستند. معلمان مدرسه ابتدایی با مقدار کمی آموزش, می توانند از بازی ها و برنامه هایشان استفاده کنند و نتایج خیلی مثبتی به دست آورند. دانش آموزان می توانند بازی-هایی طراحی کنند که به آنها فرصت دهد نسبت به زمانی که از بازی فقط برای بازی کردن استفاده می کنند. نتیجه بیشتری در یادگیری به دست آورند. از آنجایی که دانش آموزان یکی از ارکان اساسی نظام آموزشی کشور هستند, توجه به این قشر, ازلحاظ آموزشی و تربیتی, باروری و شکوفایی هر چه بیشتر نظام آموزشی و تربیتی جامعه را در پی دارد. با این وجود, تعداد کمی از دانش آموزانی که وارد سیستم آموزش و پرورش می شوند, می توانند استعدادهای خود را شکوفا سازند و در این عرصه موفق گردند و به اصطلاح پیشرفت تحصیلی خوبی داشته باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شکوهی، معصومه، و صفدری دوغائی، مصطفی. (1400). تحلیل نقش بازی در روش تدریس توسط معلم بر یادگیری دانش آموزان. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1041438/fa

    Vancouver: کپی

    شکوهی معصومه، صفدری دوغائی مصطفی. تحلیل نقش بازی در روش تدریس توسط معلم بر یادگیری دانش آموزان. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/1041438/fa

    IEEE: کپی

    معصومه شکوهی، و مصطفی صفدری دوغائی، “تحلیل نقش بازی در روش تدریس توسط معلم بر یادگیری دانش آموزان،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1041438/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا